עשרה חשודים בשידול קטין לזנות נעצרו על ידי יחידת להב 433, ביניהם רב מוכר בקהילתו. זאת, לאחר שחקירה סמויה בת כמה חודשים ביחידה 105, שבה הופעל סוכן משטרתי כנער בן 14 שמעניק שירותי זנות, עברה הבוקר (יום ג') לשלב הגלוי. כחלק מפרויקט שיזם הרב, הוא פגש פעמים רבות ידוענים ופוליטיקאים.
העצורים חשודים במעורבות בביצוע עבירות איסור צריכת זנות מקטין ועבירות מין ברשת. במהלך הפעלת הסוכן, באפליקציות מוכרות בקרב בני נוער, פנו אליו עשרות גברים ואף שהיו מודעים לכך כי הם מתכתבים עם נער, המשיכו החשודים לנהל עמו התכתבויות בעלות תכנים מיניים בוטים.
תמלול של אחת השיחות שפרסמה המשטרה: חשוד: היי מה שלומך? קטין: בסדר בן כמה? חשוד: 40 קטין: אני עוד מעט בן 14 חשוד: מה אתה מחפש? קטין: תמיכה. חשוד: כמה? קטין: 500. חשוד: אם תגיד שאני ב-500 אז הסכום בסדר. קטין: טוב נדבר אחרי הסגר. חשוד: סגור, אם תרצה אתה יכול לכתוב לי
במהלך ההתכתבויות, נשלחו על ידי החשודים תמונות בעלות תכנים מיניים, תמונות עירום של עצמם או כאלה הנחזות לכך וקבצי וידאו בעלי תכנים פורנוגרפיים. חלקם אף ביקשו מהקטין לצלם את עצמו בעירום ולשלוח להם.
במהלך השיחות באפליקציות או בשיחות טלפון ודחקו חלק מהחשודים למפגש מיני עם הקטין, בתמורה לתשלום כספי בסכומים שונים ובהצעות לאירוח בצימר, מפגש מיני ברכבם. הם גם תיארו בפניו את רצונותיהם למימוש מפגש מיני עמו ואת שבכוונתם לבצע במהלך הפגישה המינית.
תמלול של שיחה נוספת שפורסמה: חשוד: היי, איך נראה? קטין: בגילי. חשוד: ילד בגילך זה טוב. קטין: אני לא באמת בן 18 שתדע, אסור לי לכתוב פה. חשוד: בסדר. קטין: אתה בן 40? חשוד: כן, ואתה? קטין: כמעט 14. חשוד: אתה נתמך מידי פעם? מה אתה רוצה? קטין: אייפון. חשוד: מעוניין שאתמוך בך? קטין: כן. חשוד: כמה אתה רוצה ומה נעשה? קטין: 500 שקל. חשוד: איפה נפגש? קטין: לוקחים אותי. חשוד: ואם אני אבוא. קטין: בסדר לאן תקח אותי. חשוד: איפה לקחו אותך לפני? קטין: תל אביב.
אמש נעצרו 3 חשודים, לאחר ששניים מהם נפגשו עם "הקטין" בסיום התכתבות עמו, ובשעות הבוקר נעצרו שבעה חשודים נוספים, בגילאי 30 עד 60. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות. בהמשך היום יובאו החשודים לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.
במקביל, המשטרה עצרה הבוקר שלושה גברים בחשד לקבלת שירותי מין מנער בן 16 ממודיעין בתמורה לתשלום.
מהמשטרה נמסר כי השלושה, בן 31 ממודיעין, בן 35 מלוד ובן 52 ממושב בשרון, נעצרו בתום חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים - לאחר שהצטברו נגדם ראיות רבות על שירותי מין שקיבלו מהנער בתמורה לתשלום.
החקירה העלתה כי הנער התכתב עם גברים באתרי אינטרנט מוכרים של הקהילה הלהט"בית והציע להם שירותי מין בתמורה לתשלום. כמה גברים יצרו עימו קשר ויזמו איתו מפגשים רבים שהתקיימו ברכבם או בדירות, ובמהלכם קיימו איתו יחסי מין בתמורה לתשלום כספי, סמים או אלכוהול.
בצהריים יובאו שלושת החשודים לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.