צפו בתיעוד

מבט מקרוב על מלחמת העבריינים במרכז: מצלמות אבטחה תיעדו באחרונה רוכב אופניים שהגיע לשכונת נווה צדק בתל אביב. בתיעוד של המשטרה נראה הרוכב כשהוא עוצר לכמה שניות ליד רכב, מניח מטען שאליו מחובר פתיל - ונמלט. זמן קצר לאחר מכן מתועד בסרטון פיצוץ עז שגורם לשריפה. בינתיים, בימ"ר תל אביב בטוחים שהאירוע הזה הוא רק חלק קטן מהאירועים הקשורים לסכסוך בין שתי קבוצות יריבות באזור תל אביב, חולון ובת ים. התיעוד - בפתח הכתבה.
2 צפייה בגלריה
פיצוץ רכב בעקבות סכסוך בין עבריינים
פיצוץ רכב בעקבות סכסוך בין עבריינים
הרכב שבו הוטמן המטען
2 צפייה בגלריה
פיצוץ רכב בעקבות סכסוך בין עבריינים
פיצוץ רכב בעקבות סכסוך בין עבריינים
שברי המכונית אחרי הפיצוץ
יצוין כי במקרה הזה האירוע הסתיים רק בפיצוץ הרכב וללא נפגעים, אך קדמו לו בשבוע האחרון גם אירוע ירי ולאחריו ניסיון הטמנת רכב תופת עם בלוני גז בחולון. האירוע בחולון התרחש לפנות בוקר (ראשון), אז התעוררו תושבי רחוב פיכמן בחולון לסצינה מבהילה, כשניידות משטרה שהוזעקו למקום חשפו רכב שבו הוטמנו בלוני גז. הדיווח במשטרה התקבל מצד שכנים, שהתלוננו על מאזדה שחנתה על מדרכה ועוררה את חשדם. מבדיקה ראשונית עלה כי במכונית אכן הוטמנו מטען חבלה וכמה בלוני גז.
הרקע למעשה או האחראי לו טרם התבררו, אך לפי ההערכה שמסתמנת - המטען כוון נגד עבריין המתגורר באזור.
שוטרים הוזעקו לחולון בשל חשד למכונית ממולכדת, הערכה: מטען כוון נגד עבריין
(צילום: נדב אבס)

בתוך כך, בימ"ר תל אביב ביצעו בתחילת השבוע "מעצר מנע" של חלק מהחשודים במעורבות באירועים, אך הם שוחררו בתנאים מגבילים. עד כה הסתפקה המשטרה במעצר מנע של חמישה עבריינים, חלקם בכירים, כדי להרגיע את השטח. עם זאת, במשטרה בטוחים כי "השטח בוער. זה עניין של זמן עד שייפגעו פה אנשים".