העימות בין ח"כ מיקי חיימוביץ' לח"כ אוסנת מארק הבוקר (שני) הוביל לתגובות סוערות ברשתות החברתיות. זמן קצר אחרי שהוציאה את מארק מוועדת הפנים והגנת הסביבה, קיבלה יו"ר הוועדה חיימוביץ' הודעות תוקפניות, בהן גם "אשכנזייה מסריחה, היטלר טעה".
העימות בין חיימוביץ' למארק

זמן קצר אחרי שחיימוביץ' הוציאה את מארק מהדיון בוועדה, היא קיבלה הודעה תוקפנית ברשתות החברתיות. "בוגדת. לבנות בתל ברוך יש יותר כבוד ממך", נכתב בהודעה שקיבלה מפרופיל שנראה פיקטיבי. "אשכנזיה מסריחה. היטלר טעה. לא נשכח את הפנקס האדום". במהלך היום היא קיבלה הודעות נוספות, חלקן בוטות מאוד.
העימות בין חברות הכנסת היה במהלך דיון לאישור תקנות של משרד הפנים לאפשר לחולי קורונה ולמבודדים להצביע בבחירות לרשויות המקומיות. ח"כ שלמה קרעי תקף את היוזמה, טען שהיא מהווה פתח לזיופים ואי סדרים והאשים את חיימוביץ' ברצון למרמה.
1 צפייה בגלריה
עימות בין מיקי חיימוביץ' לאסנת מארק בוועדת הפנים הדנה על אפשרות לחולי קורונה ולמבודדים להצביע בקלפי ייעודית
עימות בין מיקי חיימוביץ' לאסנת מארק בוועדת הפנים הדנה על אפשרות לחולי קורונה ולמבודדים להצביע בקלפי ייעודית
העימות בין חיימוביץ' למארק בכנסת
חיימוביץ' ענתה לו: "אני מוחה ורואה בחומרה רבה את זה שאתה מייחס לי מרמה". בשלב זה התערבו גם ח"כ איתן גינזבורג מכחול לבן וח"כ מארק. כשחיימוביץ' ניסתה להשתיק אותה היא אמרה לה: "את לא אומרת לי שקט, אני לא חברה שלך", ובהמשך הוצאה מחדר הוועדה.
חיימוביץ' התייחסה להודעות שקיבלה בפוסט שהעלתה לפייסבוק: "יש צעקות בכנסת ודיבור מבזה – ואנחנו מתעלמים. מקללים אותנו בפייסבוק – וזה עובר לנו מעל הראש. אבל בדיוק לדברים האלה אסור לנו להתרגל. זה מתחיל בכנסת ומחלחל עד לאחרוני האזרחים. מסתבר שאני לא היחידה ש'בורכה' ככה היום. אנשים מסתכלים על נבחרי הציבור ולומדים. זה לא המקום שבו אנחנו רוצים לגדל את הילדים שלנו. אין לנו מקום לשיח שנאה".