רותם עזריה (22) נאשם בעבירות מין שביצע בילד בן 8 שהתגורר בסמוך אליו בדרום הארץ. על פי כתב האישום, הוא פגע בילד בעת שהשגיח עליו והשניים היו לבדם. עזריה גם מתנדב בגני ילדים במסגרת שירות לאומי, ולכן בית המשפט התיר לפרסם את שמו ואת תמונתו למרות שכרגע אין למשטרה אינדיקציות לכך שפגע בילדים נוספים.
1 צפייה בגלריה
הנאשם רותם עזריה
הנאשם רותם עזריה
הנאשם רותם עזריה
על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, עזריה ניצל מספר הזדמנויות בהן שהה עם הילד לבד וביצע בו מעשה סדום ומעשים מגונים. לאחר שהילד סירב לשהות במחיצתו, הוא סיפר לאחיו הגדול על מה שעבר עליו, וזה מיד שיתף את האם שהגישה תלונה בתחנת באר שבע.
במהלך החקירה נתפסו חומרי תועבה רבים בטלפונים הניידים של הנאשם. בקבצים אותם החזיק נמצאו בין היתר סרטונים בהם נראים קטינים מקיימים יחסים עם קטינים ובגירים, סרטונים בהם נראים בגירים מבצעים מעשי סדום בקטינים, סרטונים בהם קטינים מקיימים יחסי מין אחד עם השני וסרטון בו מבוגר אונס קטינה. הפרקליטות ייחסה לו גם עבירות של פרסום והצגת תועבה (החזקה).
פקד שני אפינג'אר, קצינת משפחה בתחנת באר שבע, אמרה כי "צריך להיות ערניים למתרחש סביב ולמצב הרוח של הילדים, אבל חשוב עדיין לשמור על תמימות עד כמה שניתן. מדובר באירועים חריגים אך תמיד צריך להיות עם יד על הדופק ועם מעורבות הורית".