3 צפייה בגלריה
האם שחשודה בחטיפת בנה
האם שחשודה בחטיפת בנה
נעלמו לפני כשבועיים. האם ובנה
פרשת היעלמותה של גלית צרפתי (44) ובנה בן ה-5 ממושב כוכב מיכאל: ‏המשטרה עצרה אמש (חמישי) שתי מקורבות לצרפתי, בחשד לעבירות סיוע לחטיפה, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי חקירה, לאחר שעלה חשד כי הן מסייעות לאם בהסתרת בנה.
היום תובא אחת המקורבות לדיון בהארכת מעצרה. במשטרה חושדים כי העצורה מסייעת לגלית ומספקת לה צרכים ומתקשרת איתה. היא סירבה למסור את הטלפון הנייד שלה שהוחרם על ידי המשטרה לאחר המעצר. במשטרה נחושים להביא לסיום הפרשה ובטוחים כי המשפחה מסייעת. גלית נעלמה לאחר שבית המשפט קבע שעליה להעביר את הבן למשמורת האב (גילוי נאות - האב הוא עובד ynet), כך עולה משיחות עם בני משפחה.
3 צפייה בגלריה
חיפושים אחר גלית צרפתי ובנה הנעדרים
חיפושים אחר גלית צרפתי ובנה הנעדרים
החיפושים אחר גלית ובנה
(צילום: בראל אפרים)
3 צפייה בגלריה
חפ"ק המשטרה בכוכב מיכאל
חפ"ק המשטרה בכוכב מיכאל
חפ"ק המשטרה בכוכב מיכאל
(צילום: בראל אפרים)
הוריה של האם, דודו ונירה, טוענים שאינם יודעים היכן היא. בין גלית לבעלה לשעבר מצוי מאבק קשה. "היא הייתה עם הילד עד היום וגידלה אותו בסביבה חמה", מסרה משפחתה. "היא שומרת עליו והיא אמא מדהימה. בית המשפט פסק נגד גלית והדבר פגע בה בצורה משמעותית וגרם לה לפעול על פי צו מצפונה ולא למסור את הילד", אמרו בני המשפחה. עוד הוסיפו כי "איננו יודעים היכן היא והילד, אבל סבורים שהיא במקום בטוח לה ולילד ולא חסר להם דבר".
מאחורי הקלעים נעשים מאמצים מצד ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו למצוא פשרה שתביא לסיום הפרשה. גם מפקד משטרת מרחב לכיש ניצב משנה רונן אבניאלי שמפקח על החקירה מקרוב פועל על מנת לגשר בין הצדדים ולאתר את הילד.
אביו של הילד אמר כי הוא דואג לו, ו"מקווה שהפרשה תסתיים מהר והמשטרה תמצא אותה. לא ראיתי את בני כמעט שנה. אני מקווה שגלית תתעשת ותצא מהמחבוא".
פורסם לראשונה: 22:42, 04.02.21