1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה צעיר בן 19 משדרות בחשד שאנס לפני כשנתיים צעירה בת גילו, בזמן שהשניים למדו ביחד במוסד חינוכי בעיר. בנוסף בודקים במשטרה טענות ולפיהן צוותי חינוך ואנשי רווחה היו מודעים למקרה זמן קצר לאחר התרחשותו - ולא דיווחו או פעלו בזמן אמת.
משטרת מרחב לכיש פתחה בסוף השבוע בחקירה ועצרה את החשוד ביום שישי. במהלך סוף השבוע ניסתה הצעירה לשים קץ לחייה. בני משפחתה מצאו אותה בחדרה והיא פונתה לבית החולים, מצבה טוב והיא צפויה להשתחרר היום לביתה.
חקירתו של החשוד נמשכת והוא מכחיש את המיוחס לו. השניים למדו באותה שכבה בבית ספר בעיר ובהמשך צפוי להיערך ביניהם עימות. מעצרו של החשוד הוארך אמש בבית משפט השלום עד ליום חמישי.
במשטרה בודקים גם טענות ולפיהן צוותי חינוך בבית הספר וכן אנשי רווחה היו מודעים למקרה אך לא דיווחו למשטרה ולא פעלו לפי הנהלים בזמן אמת. המשטרה גבתה עדויות מאנשי חינוך ומעובדים סוציאליים, אך הם לא חשודים בשלב זה ולא נחקרו באזהרה.
אובדנות היא תופעה שאפשר למנוע. במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו לדבר איתו, ולעודד אותו לפנות לעזרה מקצועית. אפשר לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים:
סה"ר - סיוע הקשבה ברשת
• ער"ן - עזרה ראשונה נפשית בטלפון 1201