2 צפייה בגלריה
אבי הוכמן חשוד בגניבה ומרמה
אבי הוכמן חשוד בגניבה ומרמה
החשוד אבי הוכמן
התפתחות בפרשת "המאהב" שחשוד בגניבת כספים ותכשיטים בשווי מיליוני שקלים מבת זוגו: כמה ימים אחרי שנחשף ב-ynet כי בת לאחת המשפחות העשירות בארץ נפלה לפי החשד קורבן למעשה נוכלות, הגישה אישה נוספת תלונה במשטרה נגד החשוד.
המתלוננת הראשונה, שמתגוררת בצפון תל אביב, טענה כי לאחר שהכירה את החשוד, ששמו אבי הוכמן, הוא הוציא ממנה במרמה מאות אלפי שקלים ולקח ממנה תכשיטים יקרי ערך.
עורך דינה של בת העשירים
2 צפייה בגלריה
עו"ד בני כץ: "יש כנראה עוד קורבנות רבות אחרות"
עו"ד בני כץ: "יש כנראה עוד קורבנות רבות אחרות"
עו"ד בני כץ: "יש כנראה עוד קורבנות רבות אחרות"
באמצעות עו"ד בני כץ הופעלו חוקרים פרטיים שאספו עדויות והעבירו אותן לחוקרי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב. עם מעצרו של הוכמן, התברר כי המתלוננת - בשנות החמישים לחייה - אינה היחידה שלפי החשד נפלה קורבן למעשי הרמייה שלו.
האישה השנייה שהתלוננה נגד הוכמן טוענת כי הוא הוציא ממנה במרמה 700 אלף שקלים. הוכמן מצדו טוען כי קיבל את הכספים לטובת השקעה. כעת בודקים במפלג ההונאה אם מדובר במעשים שיטתיים של החשוד ואם הוא שם את ידיו על כספים של נשים אחרות.
בהארכת מעצרו של הוכמן טען פרקליטו כי מרשו לא ביצע מרמה אלא ניסה להשקיע את הכספים שהועברו אליו. הוא הוסיף כי את התכשיטים שלא היו שווים הרבה הוכמן זרק.
עו"ד בני כץ התייחס להתפתחות: "משרדו פועל וממשיך לפעול בכל הכוח על מנת להוכיח את היקף הגניבה והניצול המחפיר של מרשתי וככל הנראה עוד קורבנות רבות אחרות. כבוד גדול לעבוד ביחד עם יחידת הונאה תל אביב במשטרת ישראל, שראויה לכל מילת הערכה על הרגישות והמקצוענות".