שלושה נערים יהודים הותקפו היום (ה') בלוד, על ידי נערים ערבים. הרקע לאירוע טרם ברור, ולא ידוע עדיין אם התקיפה אירעה על רקע לאומני. המשטרה עצרה בהמשך ארבעה חשודים בתקיפה, בני 14 ו-15.
מהחקירה עולה כי בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח על תקיפת מספר נערים סמוך לבריכה העירונית בנאות יצחק בלוד. הנערים היו בדרך למסיבת סיום, ורק בהתערבות אחד המחנכים נמלטו המותקפים.
כוח משטרה שהגיע אל המקום פתח בסריקות, ובמקביל נערכו פעולות חקירה ומודיעין שהצביעו על חבורת צעירים שהגיעה לבריכה מרמלה. הכוח נשלח לשכונת גן חקל ברמלה ואיתר ארבעה קטינים - שלושה מהם בני 14 ואחד בן 15 - החשודים במעורבות בתקיפה. הם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בלוד, בחשד לעבירות אלימות.
האירוע מגיע בצל הפרעות הלאומניות בעיר במהלך ימי הלחימה במבצע "שומר החומות" בחודש שעבר, שפגעו קשות בדו-קיום בין הערבים והיהודים בלוד ובערים מעורבות אחרות. אולם כרגע, כאמור, לא ברור אם האירוע קרה על רקע לאומני.
נתנאל איזק, המשנה לראש העיר לוד, אמר כי "לצערנו, האלימות בעיר קשה מאוד ולצערי כרגע אין כל הרתעה. אני חושש כי האלימות הזאת תגיע מהר מאוד לכל חלקי הארץ ויפרצו מהומות נוספות בערים נוספות. אם לא מטפלים באלימות האלימות מגיעה לאזרחים שומרי החוק".