סחיטה באיומים: הגעת השוטרים לבית בצפון תל אביב
(צילום: דוברות המשטרה )

המשטרה עצרה באחרונה שישה חשודים בני 50-21 המזוהים עם משפחת ג'רושי בעקבות אירוע חמור של סחיטה באיומים על רקע חוב כספי של כ-100 אלף שקל, פריצה לבית פרטי בשכונת רמת החייל בצפון תל אביב ותקיפה חמורה. השוטרים הגיעו לבית ב-23 באוקטובר בעקבות דיווח של אישה על פריצה. בתיעוד שפורסם היום (ב') נראה כיצד הגיעו השוטרים לדירה ושחררו את בני המשפחה תוך כדי אירוע הסחיטה.
3 צפייה בגלריה
תיעוד המעצר
תיעוד המעצר
תיעוד החשודים בפתח הבית
(צילום: דוברות המשטרה )
3 צפייה בגלריה
תיעוד המעצר
תיעוד המעצר
הגעת השוטרים
(צילום: דוברות המשטרה )
3 צפייה בגלריה
תיעוד המעצר
תיעוד המעצר
בפתח הבית
(צילום: דוברות המשטרה )
השישה הגיעו לבית, אחד מהם טיפס מעל הגדר ופתח את השער מתוך החצר ליתר החשודים שדפקו בחוזקה על דלת הבית. שניים מהם נכנסו לבית ועלו במעלית אל הקומה השלישית, שם פגשו בקורבן ותפסו אותו בחוזקה. הם גרמו לחבלות בגופו ואיימו עליו ברצח כדי לגבות חוב כספי.
באותה השעה אספה אשתו את הילדים והסתתרה איתם באחד מחדרי הבית עד להגעת כוחות המשטרה. אחד השוטרים שנכנס לבית הבחין בחשודים ובקורבן, הוא שלף את נשקו והורה להם לשכב על הרצפה עד להגעת כוחות נוספים שעצרו את ארבעת החשודים שהיו בבית.
עם התקדמות החקירה שהוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז נעצרו שני חשודים נוספים תושבי תל אביב שנמלטו מהבית עם הגעת השוטרים. מעצרם של ששת החשודים הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון ועם סיום החקירה, הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום חמור נגד החשודים.
מפקח יובל הראל שסיפר על השתלשלות האירוע אמר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את התופעה של גביית חוב וסחיטה באיומים ואנחנו קוראים לכל מי שנפל קורבן לעבירה הזאת לפנות באופן מיידי למשטרת ישראל כדי שנוכל לסייע לו ונוכל לגדוע את התופעה באיבה".
עו"ד נס בן נתן שמייצג את החשודים מסר בתגובה: "הנאשמים מכחישים את המיוחס להם. הם אכן שהו במקום אלא בנסיבות שונות מהמתואר בכתב האישום".