מושל פנסילבניה הודיע הערב שהמדינה אישרה את ניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות ארה"ב. מדובר במכה נוספת לדונלד טראמפ, שהגיש עתירות בכמה מדינות במטרה לבטל את התוצאות.
טום וולף, המושל הדמוקרטי של פנסילבניה, הודיע שמחלקת המדינה אישרה את תוצאות הבחירות ב-3 בנובמבר. התוצאות קבעו שביידן ניצח במדינה וקיבל את 20 האלקטורים שלה. בבחירות בפנסילבניה קיבלו ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס 3.46 מיליון קולות לעומת 3.38 מיליון שהצביעו לטראמפ ולסגנו מייק פנס.
דונלד טראמפ, שמסרב להודות בהפסד בבחירות, תלה תקוות רבות במאבק המשפטי שניהל בפנסילבניה. צוות הקמפיין שלו הגיש בפנסילבניה, ובמדינות מפתח אחרות שבהן ניצח ביידן, עתירות בעקבות טענות – בלתי מבוססות – להונאה וזיופי קולות. בכמה מקרים דרשו אנשי טראמפ לעצור את הספירה, ובמקרים אחרים לבדוק שוב את הקולות.
ביידן על טראמפ: "מסר נורא לעולם"
(צילום: CBS)

גם במדינת נבאדה אושר הערב ניצחונו של ביידן. בית המשפט העליון בנבאדה אישר את ניצחון המועמד הדמוקרטי, שקיבל את ששת האלקטורים של המדינה. ביידן ניצח את טראמפ בנבאדה בפער של 33,596 קולות. הוא קיבל 50.06% מהקולות לעומת 47.67% לטראמפ.
אמש אישרה מישיגן, שגם בה טראמפ ניהל קרב משפטי, את ניצחונו של ביידן. טראמפ קיווה שאנשיו יצליחו לשכנע את הרפובליקנים בוועדה האמונה על אשרור תוצאות הבחירות לעכב את ההכרזה על ניצחון ביידן. התקווה הזו נגוזה, והפכה את סיכויים להישאר בבית הלבן לקלושים אף יותר.
שעה קלה לאחר ההודעה ממישיגן הודיע טראמפ כי ממשלו מתחיל לשתף פעולה עם צוות המעבר של ביידן, למרות שגם כעת טראמפ מסרב להכיר רשמית בהפסד בבחירות. הלילה התחייב טראמפ "להמשיך במאבק". עד כה סירב ממשל טראמפ לשתף פעולה עם אנשיו של ביידן, מה שהערים קשיים על ההכנות של הנשיא הנבחר לקראת השבעתו ב-20 בינואר.
הערב בדלאוור יציג הנשיא הנבחר באופן רשמי את חלק מחברי הקבינט בממשל שלו. צוות המעבר של ביידן הודיע אתמול על סבב המינויים האחרון: אנתוני בלינקן יהיה מזכיר המדינה, ג'ייק סאליבן היועץ לביטחון לאומי, אבריל היינס תעמוד בראש המודיעין הלאומי, אלחנדרו מיורקס יהיה השר לביטחון המולדת ולינדה תומאס-גרינפילד תכהן כשגרירה החדשה של ארה"ב באו"ם. ג'ון קרי, שהיה מזכיר המדינה של ברק אובמה, יחזור לממשל האמריקני ויוביל את המאבק בהתחממות הגלובלית.