2 צפייה בגלריה
פארס ח'טאר
פארס ח'טאר
פארס חטאר
גופתו של פארס חטאר, בן 23 מירכא שבגליל המערבי, אותרה אתמול (יום ד') בתוך באר בכפר בלעא הסמוך לטול כרם שבשטחים. על הגופה נמצאו סימני אלימות ולפי הדיווחים מהמקום הגופה הייתה קשורה.
המשטרה הפלסטינית, שאמונה על הטיפול במקרים בשטח, פתחה גם בחקירה בחשד לרצח, בנוסף לחקירה שמתנהלת במשטרת ישראל. לפי ההערכות גופתו של חטאר הייתה במקום כמה ימים. בשלב זה הרקע למקרה אינו ברור ולא ידוע על מעצרים.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
מקום מציאת הגופה
השוטרים הפלסטינים הוזעקו לבאר לאחר שתושבים דיווחו כי מצאו מה שהגדירו גוף מוזר במקום. הכוחות שהגיעו למקום קבעו את מותו של חטאר, ובהמשך העבירו אותו לזיהוי - שהושלם היום אחר הצהריים.
אחד התושבים שהגיע לזירת מציאת הגופה סיפר: "ראינו גופה במצב מזעזע וקשה לתיאור. הנרצח ככל הנראה עבר התעללות, הוכה ונחתך, ובהמשך גופתו נזרקה לבאר אחרי שרגלו נקשרה בחגורת רכב".
קרוב משפחתו של הנרצח אמר כי לא ברור לו מי עמד מאחורי הרצח. "אנחנו עדיין מחכים לתוצאות החקירה", הוא סיפר. "מוזר איך הגיע לשטחים. שמענו אתמול שמצאו גופה בשטחים, אבל לא ידענו שזה הוא".
מתחילת השנה נרצחו 94 אזרחים בחברה הערבית. ברוב המקרים, המשטרה לא הגיעה לרוצחים. בין הנרצחים נמנים ארבעה תושבי ירכא, שנרצחו בחודשים האחרונים.