תיעוד קשה לצפייה. בעל המכולת תוקף את הנערה
ג'רייס נשאשיבי, בעל מכולת בן 41 מאעבלין שבגליל הואשם היום (רביעי) בחבלה בכוונה מחמירה ואיומים, ובתקיפת נערה בת 13, שגנבה סוכרייה על מקל מהחנות. חברותיה של הנערה צילמו את התיעוד הקשה לצפייה, שהוביל להגשת כתב אישום בבית המשפט המחוזי בחיפה.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גדיר ברהום מפרקליטות מחוז חיפה, נשאשיבי תקף את הנערה, שמתגוררת בפנימייה באחד מכפרי הגליל, למרות שהתנצלה על הגניבה. הוא בעט בה בחלקי גוף שונים, תפס אותה בשיערה, הפיל אותה על הרצפה וגרר אותה על הכביש. היא פונתה במצב קל לבית החולים רמב"ם כשהיא סובלת מחבלות שונות בקרקפת, בזרועות ובצוואר. החקירה נפתחה לאחר שבית החולים דיווח על המקרה למשטרה.
2 צפייה בגלריה
הילדה שהותקפה
הילדה שהותקפה
מתוך התיעוד
על פי כתב האישום, חברותיה של הנערה, שהבחינו במתרחש, צעקו לנשאשיבי שיחדול ממעשיו אך הנאשם הפסיק רק לאחר שאדם אחר, שעבר במקום, הרחיק אותו מהנערה. הן ביקשו מנשאשיבי להחזיר להן את מכשיר הטלפון של הנערה ובתגובה הוא איים עליהן ואמר שאם לא יילכו מהמקום יקרה להן מה שקרה לחברה שלהן.
הפרקליטות ביקשה לעצור את נשאשיבי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. תיעוד האירוע עורר זעם בחלקים שונים בחברה הערבית. "זה ניסיון רצח", אמרו תושבים שמתגוררים באזור, "חייבים שיטילו עליו את העונש הכי קשה. לא שנה או שנתיים".