1 צפייה בגלריה
לואיס אדריס
לואיס אדריס
"לא להשאיר את הרוצחים משוחררים". לואי אדריס
לואי אדריס, בן 25 מטמרה, נורה למוות הלילה (בין שלישי לרביעי) בכפר ירכא שבצפון. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. הקורבן פונה תחילה לבית החולים נהריה במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה, אך בסופו של דבר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
קרוב משפחתו של הנרצח אמר כי "אנחנו לא יודע מה הרקע למה שקרה, כולנו מופתעים. אנחנו מחכים לתוצאות החקירה. הקורבן היה צעיר ולא הרגשנו שנשקפת לו סכנת חיים. אני מקווה שהמשטרה תגיע לרוצחים ולא תשאיר אותם משוחררים".
זירת הרצח בטייבה בשבוע שעבר

על רקע אירועי האלימות הרבים במגזר הערבי, אמרה תושבת טמרה: "עד מתי נחיה בצל ירי ורציחות? המצב חמור ביותר, וכל ההבטחות של הממשלה לשיפור הן שקריות. הם מדברים איתנו רק בתקופת בחירות, ואחר כך שוכחים את האזרחים הערבים ומפקירים אותם".
המשטרה מסרה כי היא ערכה סריקות אחר היורים והחלה באיסוף ממצאים בזירה על-ידי חוקרי מז"פ. הרקע והנסיבות לתקרית בבדיקה.
מתחילת שנת 2021 נרצחו 19 בני אדם בחברה הערבית, ובשנת 2020 היו 111 קורבנות. מאות אנשים נרצחו בשנים האחרונות כחלק מתופעת הולכת וגדלה, אך עד כה נראה שרשויות החוק והאכיפה לא מצאו פתרונות. אתמול בשעות הלילה נורה גבר בכפר כאבול ונפצע באורח בינוני, ושלשום נורה אדם אחר בג'ת שבמשולש ונפצע גם הוא באורח בינוני. לפני כשבוע נרצח וליד נאסר, תושב טירה, מירי בעיר טייבה. עדיין לא ברור מה הרקע למקרה ולא דווח על מעצרים.