2 צפייה בגלריה
קארין אלבז ללוש
קארין אלבז ללוש
קארין והאלמן ניסים לאחר הגעתם לבית החולים, אתמול
קארין גז-ללוש, תושבת באר שבע, היא היולדת שנפטרה אתמול (יום ב') בבית החולים סורוקה בעיר לאחר שקרסו מערכות גופה. התינוקת, שיולדה בשבוע ה-40 להיריון בניתוח חירום, מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ פגים במצב יציב.
בבית החולים עדכנו כי הלידה של גז-ללוש, בת 31 במותה, התרחש ככל הנראה בעקבות אירוע נדיר של תסחיף מי שפיר. "הצוות בחדר לידה החל בביצוע החייאה, היא הובהלה לחדר ניתוח במצב קריטי, שם נאבקו על חייה גינקולוגים ומומחים בכירורגיית לב-חזה, קרדיולוגים וכלי דם", אמרו בסורוקה. "היא חוברה למכשיר אקמו, אך לצערנו נפטרה".
2 צפייה בגלריה
קארין אלבז ללוש
קארין אלבז ללוש
עם הבת סול
היולדת הותירה אחריה את האלמן ניסים ובתם סול, בת שנתיים ותשעה חודשים. "קארין הייתה אשת חינוך, גננת שהייתה אהובה מאוד על הילדים וההורים", אמר הבוקר ניסים. "היא הייתה אישה צנועה וענווה שאהבה חיים שקטים".
האלמן סיפר כי הוא וקארין הגיעו ללידה רגילה, ולא תיאר לעצמו שהאירוע המשמח יסתיים באסון. "הגענו אתמול בשש בבוקר. היא הרגישה בסדר גמור. היו לה צירים והיא הרגישה חיונית. עד שהדברים החלו להידרדר היינו אופטימיים. אנחנו לא רוצים להיכנס למה שקרה, זה לא יהיה אחראי מצידנו. אני מקווה לטוב. אנחנו מחכים לתשובות".
קרוב משפחה של המנוחה אמר: "קארין הייתה אימא למופת, ניסים נפל לבור בלי תחתית. היא נכנסה לבית החולים אתמול בבוקר, ללא בעיות בריאות או מחלות רקע. לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות".
קרוב משפחה של ילד בגן אסף שבו עבדה גז-ללוש אמר: "הם עוד לא סיימו את השנה, הילדים אהבו אותה מאוד".