2 צפייה בגלריה
חברת הכנסת לשעבר מירב בן ארי מצטרפת לרשימת יש עתיד לכנסת ה-24
חברת הכנסת לשעבר מירב בן ארי מצטרפת לרשימת יש עתיד לכנסת ה-24
מירב בן ארי ויאיר לפיד
(צילום: רענן כהן)
חברת הכנסת לשעבר מירב בן ארי, הודיעה היום (שני) על הצטרפותה למפלגת יש עתיד בבחירות הקרובות - שלושה ימים לפני סגירת הרשימות. בן ארי כיהנה בכנסת בין השנים 2019-2015 תחת מפלגתו של משה כחלון, ובבחירות שנערכו לכנסת ה-21 הוצבה במקום השישי ולא נכנסה לכנסת.
כל מה שצריך לדעת על בחירות 2021 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
בן ארי אמרה כי "זה הזמן הכי משמעותי מבחינת המדינה לשנות את ההנהגה ולהביא ממשלה אחרת, ממשלה טובה, ממשלה אמיתית, שקופה ושפויה". היא הוסיפה כי "אין הזדמנות טובה יותר מהבחירות האלה לשנות, יש עתיד זה הבית שלי ואני מאמינה בלפיד".

מירב בן ארי מצטרפת ליש עתיד
(צילום: רענן כהן)

2 צפייה בגלריה
חברת הכנסת לשעבר מירב בן ארי מצטרפת לרשימת יש עתיד לכנסת ה-24
חברת הכנסת לשעבר מירב בן ארי מצטרפת לרשימת יש עתיד לכנסת ה-24
(צילום: רענן כהן)
"בשביל להקים ממשלה שפויה אתה צריך אנשים שפויים לידך, שבאים לעבוד ולייצר פה מדינה טובה ונורמלית, לייצר כלכלה טובה, בריאות טובה, ולהחזיר אותנו למסלול", אמר היו"ר יאיר לפיד. "מירב חברה שלנו שמאמינה בכל מה שאנחנו מאמינים. זה הדבר הכי טבעי שיכול להיות. עכשיו יש בחירות לנצח".
ימים ספורים לפני סגירת הרשימות של המפלגות ביום חמישי, הודיע אתמול שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן ליו"ר מפלגת הישראלים רון חולדאי על החלטתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים. ניסנקורן הסביר כי "המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, ויש ריבוי מפלגות ומועמדים". במחנה הימין, ראש העיר שדרות בשבע השנים האחרונות, אלון דוידי, הצטרף למפלגת "ימינה" של נפתלי בנט ומשובץ במקום השלישי. לאורך השנים דוידי היה חבר מפלגת הליכוד, ונודע כתומך של ראש הממשלה בנימין נתניהו.
היום הודיע בנט על רכש חדש לרשימת ימינה - סטלה ויינשטיין, חברת מועצת העיר אשדוד, מנכ"לית ובעלים של רשת חדרי הכושר "לזוז", ומשמשת גם כיו"ר פורום ענף הספורט והכושר. במסגרת תפקידה זה, עמדה בראש מטה המאבק של חדרי הכושר לפתיחה במהלך משבר הקורונה. ויינשטיין גם הייתה בעברה מנהלת לשכתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.
ויינשטיין (33), אם ל-3 ילדים, עלתה לישראל בגיל 6 מרוסיה, גדלה בחולון, בעלת שני תארים בכלכלה, מנהל עסקים וחשבונאות, הקימה את רשת "לזוז" בשנת 2011 ומאז הובילה אותה כמנכ"לית ובעלים. היא תצטרף לימינה ותעמוד בראש מטה דוברי הרוסית של המפלגה.
גם במפלגתו של גדעון סער, תקווה חדשה, הודיעו אתמול על מצטרפת חדשה לרשימה, הילה שי וזאן מכחול לבן שצפויה להתברג בעשירייה הראשונה של המפלגה. שי וזאן צפויה להגיש את התפטרותה מהכנסת בקרוב, מאחר שהיא מכהנת מטעם מפלגתו של בני גנץ. מפלגת הימין "עוצמה יהודית" בראשות איתמר בן גביר ומפלגת "נעם" חתמו אתמול על הסכם להקמת רשימה משותפת לבחירות הקרובות.