2 צפייה בגלריה
תאופיק ג'ראר
תאופיק ג'ראר
החשוד בתקיפה, תאופיק ג'ראר
(מתוך הפייסבוק)
הוארך בחמישה ימים מעצרו של תאופיק ג'ראר, תושב חיפה בן 23, החשוד שדחף גבר כבן 70 מתחת לגלגלי המטרונית בחיפה בתום ויכוח ביניהם, וגרם לפציעתו באורח קשה. עם הארכת מעצרו, הותרו לפרסום פרטיו.
ג'ראר חשוד בעבירות של תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה, פציעה או חבלה זדונית וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. בדיון בבית משפט השלום בחיפה אישרה השופטת כי פניו של החשוד היו חשופות, ללא מסכה, וכי ניתן לזהותו על פי צילומי מצלמות האבטחה בתחנת המטרונית.
2 צפייה בגלריה
אירוע הדריסה בחיפה
אירוע הדריסה בחיפה
זירת התקרית
(צילום: איחוד הצלה כרמל)
לאחר ויכוח: גבר נדחף מתחת לגלגלי המטרונית
(צילום: עידו ארז)

האירוע התרחש אתמול בשעת בוקר מוקדמת. הקורבן ירד מהמטרונית בתחנה ברחוב הרצל, סמוך לסניף המשביר לצרכן. החשוד חסם את דרכו כשהוא רוכב על אופניו. בין החשוד לקורבן התפתח דין ודברים.
החשוד פינה את הדרך והקורבן ירד מהמטרונית, אך אז חזר החשוד לאחור ודחף אותו. הוא נפל אל מתחת לאוטובוס שהחל בנסיעה, נדרס ונפגע ברגליו באורח קשה מאוד. הוא מאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם, והוא מורדם ומונשם.
עורך הדין שאדי דבאח, המייצג את החשוד, שאל בדיון בבית המשפט אם מדובר היה במכת אגרוף, או בדחיפה ונענה כי "הסרטון מדבר בעד עצמו". נציג המשטרה אמר בדיון כי החשוד מכחיש כי בכלל היה במקום.
בתום הדיון אמר עו"ד דבאח כי החשוד מאשר שהיה נוכח במקום האירוע, אולם מכחיש כי נקט אלימות. לדבריו, "הוא מצטער על מה שקרה לזקן, ואמר שאם היה יודע מה התרחש היה מגיש לו עזרה". הוא אישר כי החשוד הוא בעל עבר פלילי, אולם לדבריו מדובר על אירוע ישן, ולא בתחום האלימות.