4 צפייה בגלריה
וליד נאסר שנרצח בטייבה
וליד נאסר שנרצח בטייבה
וליד נאסר
חשד לרצח בטייבה: וליד נאסר, תושב טירה בן 32, נורה הלילה (בין רביעי לחמישי) למוות ברכבו על ידי אלמונים בשכונה הדרומית של טייבה. צוות מד"א הגיע לזירה, ולאחר מאמצי החייאה נאלץ לקבוע את מותו. באותה שכונה נמצא עוד רכב שנפגע מיריות, ולידו נמצאו סימני דם, אך עד כה לא ידוע על פצועים נוספים.
שוטרים מתחנת טייבה הגיעו למקום, ביחד עם מפקד התחנה סנ"צ אלעד קליין, ופתחו בחקירה, כשהרקע לרצח אינו ברור ונבדקים כמה כיוונים. טרם דווח על מעצרים. "שמענו ירי מאוד מפחיד", סיפרו תושבים מהשכונה. "בהתחלה לא היה פשוט לצאת כי אנשים פחדו שייפגעו. אחרי כמה דקות מצאנו שני רכבים עם סימני ירי".
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח ב טייבה
זירת הרצח ב טייבה
זירת הרצח בטייבה
(צילום: ynet)
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח ב טייבה
זירת הרצח ב טייבה
הרכב שבו נרצח נאסר
( צילום: ynet)
אתמול מת מפצעיו חלמי חדר אבו חדר, תושב ג'סר א-זרקא בן 77, שנשרף בכל חלקי גופו לפני כשבוע בתוך רכב. המשטרה עצרה שני תושבים מהיישוב שנמצא צפונית לקיסריה, בני 20 ו-35, בחשד למעורבות בהצתתו על רקע סכסוך בין הצדדים.
על פי החשד, השניים הציתו את רכבו של אבו חדר בעודו יושב בתוכו. המקרה תועד על ידי מצלמות האבטחה במקום, כשבתיעוד נראה בן ה-77 מוצא מהרכב על ידי עוברי אורח שניסו להצילו.
"המנוח היה בתוך הרכב. כשהגיעו הרוצחים, הם הציתו את הרכב ולא ידעו שהוא היה בתוכו", סיפרו תושבי היישוב. תושבת אחרת אמרה בכאב: "זה מקרה מזעזע, חייבים למצוא פתרון לכל הפשיעה. כולם רק מבטיחים הבטחות ולא מקיימים. למה מחכה ראש הממשלה? הוא עדיין לא התחיל לטפל בפשיעה. בשלב זה, מבחינתי הכל שקרים. אם לא נרגיש שיפור - אז הכתובת תהיה על הקיר".
4 צפייה בגלריה
רכב נפגע מיריות בטייבה
רכב נפגע מיריות בטייבה
הרכב השני שנפגע מיריות. הרקע לא ברור
(צילום: ynet)
מתחילת השנה נרצחו 18 בני אדם בחברה הערבית, ועשרות נפצעו מירי ומדקירות. רוב המקרים עדיין לא פוענחו על ידי המשטרה. בעקבות האלימות הגואה בחברה הערבית, ביום שישי האחרון התקיימו מספר הפגנות ביישובים ערביים. באום אל פחם דרשו ממפקד התחנה להתפטר, ובמקומות אחרים קראו להילחם בפושעים ולא לשחררם. לפני כשבועיים התקיימו הפגנות גם בטייבה עצמה, בכביש 444, כשהמפגינים חסמו את הכביש והבעירו צמיגים.
מחר יתקיימו הפגנות נוספות באום אל פחם, נצרת, כפר קאסם, כפר נחף וביישובים נוספים. "המאבק הציבורי ימשיך להתקיים עד שהמשטרה תמגר את הפשיעה ותגיע לפושעים. כל עוד אין פתרון - ההפגנות ימשיכו", אמרו מארגני ההפגנות.