אוסטרליה הענישה שני מתרחצים עירומים, שהפרו את הנחיות הקורונה וחולצו מיער באזור סידני. בעיר וסביבותיה החל שלשום סגר בעקבות התפשטות הווריאנט ההודי ועלייה במספר הנדבקים.
2 צפייה בגלריה
מתרחצים בחוף נודיסטים. אילוסטרציה
מתרחצים בחוף נודיסטים. אילוסטרציה
מתרחצים בחוף נודיסטים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
44 איש נקנסו עד כה על הפרת הנחיות הסגר באזור סידני. שניים מהם היו המתרחצים העירומים. סידני אוסרת על תושביה לעזוב את אזור מגוריהם. אסור להם לצאת מהבתים למטרות פנאי, והם רשאים לצאת רק למטרות עבודה, לימודים, כושר, קניית מזון, טיפול רפואי או סיבה הכרחית אחרת.
שני הגברים הגיעו לחוף מרוחק בפארק הלאומי רויאל – אזור מדרום לסידני שבו חוף נודיסטים אחד לפחות. מיק פולר, נציב המשטרה במדינת המחוז ניו סאות' וויילס, אמר שהם עזבו את החוף מכיוון שהם "נבהלו מאיל, רצו לפארק הלאומי והלכו לאיבוד". זמן קצר אחרי רדת החשכה הם קראו לעזרה.
2 צפייה בגלריה
אוסטרליה סגר קורונה סידני כביש שבדרך כלל עמוס
אוסטרליה סגר קורונה סידני כביש שבדרך כלל עמוס
סגר בסידני: הווריאנט ההודי מתפשט
(צילום: רויטרס)
הצוותים שנשלחו לחפש את הגברים ביער נעזרו במסוק משטרתי, ומצאו את השניים: גבר עירום בן 30 שהיה עם תיק גב, וגבר בן 49 בעירום חלקי. "הם נזקקו לסיוע משירותי החירום ומהמשטרה כדי להיחלץ, וגם קיבלו קנס", אמר נציב המשטרה פולר. השניים נקנסו ב-760 דולר אמריקני.
"קשה לחוקק חוקים נגד אידיוטים", אמר נציב המשטרה של ניו סאות' וויילס על שני המתרחצים שהפרו את הסגר בסידני. הוא הוסיף שהוא מקווה שהשניים "חשים נבוכים מכך שיצאו מהבית ללא סיבה ראויה, הלכו לאיבוד בפארק הלאומי" וניצלו משאבים חשובים בזמן המאבק בקורונה.
פורסם לראשונה: 23:50, 28.06.21