עמוס גלזר (75) מפתח תקווה, ששכל את בנו תמיר באסון המסוקים, נפטר בשבוע שעבר לאחר שנדבק בנגיף קורונה. גלזר היה דמות מוכרת בעיר כנהג דן ותיק וכקשור לקהילת חב"ד המקומית. הוא היה ידוע בטוב ליבו ולעיתים אף שילם מכיסו עבור נוסעים שלא היה ביכולתם לרכוש כרטיס.
2 צפייה בגלריה
עמוס גלזר נפטר מקורונה
עמוס גלזר נפטר מקורונה
היה ידוע בזכות טוב ליבו. עמוס גלזר ז"ל
גלזר נדבק בנגיף הקורונה לפני כחודש. מצבו הבריאותי התדרדר במהירות ובשבוע שעבר כאמור נפטר. בתו ויקי סיפרה בכאב: "זה מאוד קשה. אנחנו לא יודעים איך הוא נדבק. הכל קרה כל כך מהר, זה פשוט היה מזעזע".
2 צפייה בגלריה
תמיר גלזר ז"ל
תמיר גלזר ז"ל
תמיר גלזר ז"ל
(מתוך אתר "יזכור")
גלזר ידע בעברו טרגדיה נוראית לאחר שבנו תמיר נספה באסון המסוקים בשנת 1997, כששני מסוקי יסעור התנגשו זה בזה בדרכם לפעילות מבצעית בלבנון. תמיר התגייס לצה"ל בשנת 1992 ושירת בחיל האוויר כמכונאי מוטס. הוא חתם קבע והיה אמור להשתחרר בסוף חודש פברואר 1997.
העיתונאי צבי טסלר, שנהג לנסוע עם גלזר באוטובוס, הספיד אותו בטוויטר וכתב: "עמוס גלזר, נהג דן היקר שהיה כולו חסד ונתינה. בזכות הנסיעות איתו הפכנו לסוג של משפחה. כל חייו התגעגע לבנו תמיר ז"ל, שנפל באסון המסוקים. פגשתי אותו לפני כמה חודשים באוטובוס. הוא התעקש שהוא לא מפחד מקורונה וממשיך לנסוע ולעשות את מה שהוא כל כך אהב. הוא נדבק, אושפז ונפטר. יהיה זכרו ברוך".