פרמדיק מד"א שהוזעק לזירה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הולך רגל בן 58 נהרג לפנות בוקר (ראשון) מפגיעת אוטובוס בכביש הערבה, סמוך לנמל התעופה רמון. צוותי רפואה שהוזעקו למקום קבעו את מותו בזירה בכביש 90. בוחן תאונות דרכים במשטרה פתח בחקירה, הכביש נחסם לתנועה דרומה מצומת קטורה למשך כשעה.
2 צפייה בגלריה
נתב"ג ריק טיסות הועברו לנמל תעופה רמון מצבע שומר החומות
נתב"ג ריק טיסות הועברו לנמל תעופה רמון מצבע שומר החומות
נמל התעופה רמון
(צילום: AFP)
ניר יפת, פרמדיק מד"א ממרחב נגב שהוזעק לזירה, סיפר: "ראינו בצד הכביש אוטובוס עם פגיעה בחלקו הקדמי, ובסמוך שכב גבר מחוסר הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. מתנדבת נוער מד"א שהייתה באוטובוס החלה לבצע פעולות החייאה, אנחנו המשכנו בבדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

ארבעה הרוגים בסופ"ש

התאונה לפנות בוקר התרחשה אחרי סוף שבוע קטלני בכבישים שבמהלכו נהרגו עוד ארבעה בני אדם. בתאונה עמק יזרעאל נהרגו הפעוט אוליבר קלרק (שנה וחצי) ורותם זיסק (35). לפי החשד, זיסק סטה עם הרכב שבו נהג ופגע חזיתית בג'יפ שבו נסעה משפחתו של הפעוט. הוריו של הפעוט ואחותו נפצעו באורח בינוני.
2 צפייה בגלריה
תאונת הדרכים בעמק יזרעאל
תאונת הדרכים בעמק יזרעאל
זירת התאונה הקטלנית בעמק יזרעאל
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
בתאונה בראשון לציון נהרג חן גודוסי (34). בנו, בן 7 שרכב עמו על קטנוע, נפצע באורח בינוני. נהגת הרכב הפרטי שלפי החשד פגעה בהם נפצעה באורח קל.
עוד בסוף השבוע: נהג (61) טרקטור מבוקעתא נהרג בהתהפכות רכבו בשטח חקלאי סמוך ליישוב.
דו"ח חדש של המועצה האירופית לבטיחות בדרכים (ETCS) מגלה כי ישראל היא מהמדינות הכושלות ביותר ביחס למדינות היבשת בהפחתת מספר ההרוגים בתאונות דרכים.
לפי הדו"ח, ישראל מדורגת במקום ה-30 מתוך 32 בשיעור ההצלחה בצמצום הקטל בכבישים בשנים 2020-2010.