צפו: המשטרה פושטת על דירה שבה יוצרו סמים

תושב חדרה בשנות ה-30 לחייו נאשם כי ייצר סמים מסוכנים מסוג קטמין ו-MDMA בדירה ששכר בתל אביב. המשטרה תפסה אותו "על חם" בדירה, וגם מצאה בה תנור עובד, משקלים אלקטרוניים וחומר אבקתי. צפו בתיעוד המשטרתי שהגיע לידי ynet (בתחילת הכתבה). בית המשפט שחרר את הנאשם למעצר בית.
מכתב האישום שהוגש נגדו לאחרונה, עולה כי הוא שכר דירה בבניין בתל אביב במטרה להחזיק בה סמים ולייצר בה תערובת של סמים מסוכנים.
5 צפייה בגלריה
פשיטה על דירת סמים קשים בעת ההכנתם
פשיטה על דירת סמים קשים בעת ההכנתם
כלים שנמצאו בדירה
בחודש שעבר רכש קטמין ו-MDMA, הביא שני תנורים, תבניות אפייה, משקלים אלקטרוניים וחומר אבקתי ושהה בדירה שעות, במהלכן הפיק 57 גרם סמים. הוא הואשם בייצור סם מסוכן, החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית והחזקת כלים.
בחקירתו הודה כי עסק בדירה ביצירת תערובת סמים "לפי מתכון ייחודי אותו למד בקולומביה". הפרקליטות ביקשה להשאיר אותו במעצר עד תום ההליכים, אך בית המשפט הורה לשחררו למעצר בית.
עורכת הדין לבנת מלמד מפרקליטות מחוז תל אביב אמרה בדיון: "מדובר במי שעסק בהכנת סמים, המשטרה הגיעה אליו לדירה כשידיו מרוחות בקטמין ו-MDMA".
5 צפייה בגלריה
שחר חצרוני, עדן נחום ודורון נוי
שחר חצרוני, עדן נחום ודורון נוי
עו"ד שחר חצרוני, עדן נחום ודורון נוי
(צילום: עידו ארז)
אולם סנגוריו של הנאשם שכנעו את בית המשפט לשחררו למעצר בית באיזוק אלקטרוני תוך פיקוח של בני משפחה. הסנגורים טענו בדיון לחיפוש לא חוקי. השופט נימק את ההחלטה בנסיבות מיוחדות של חייו, היעדר הרשעות קודמות, הרושם החיובי שעשו בני המשפחה המפקחים ושיקולי נגיף הקורונה.
סנגוריו שחר חצרוני, דורון נוי, ועדן נחום ממשרד "נוי סננס שפרלינג וחצרוני" מסרו בתגובה כי "בית המשפט לקח בחשבון את אי-חוקיות החיפוש ונראה כי החלטתו לשחרר את הנאשם - במקומה".