כביש 4 לצפון נחסם לתנועה ממחלף עכו מזרח בעקבות התהפכות של משאית מלאה בתפוחי אדמה. אלפי תפוחי האדמה התפזרו לאורך הכביש, שנחסם כאמור. במשטרת התנועה מסרו כי השוטרים במקום מכווינים את התנועה ויש צפי לעומסים. "אנו ממליצים לנסוע בדרכים חלופיות". צפו בהתהפכות המשאית - ובתיעוד מהכביש:

במקביל, נרשמים שיבושים גם בתנועת התחבורה הציבורית באזור בת ים. אוטובוס של חברת דן נתקע על מסילת הרכבת הקלה, ותנועתה מתחנת העצמאות לתחנת הקוממיות בשני הכיוונים הופסקה זמנית: "שאר הקו פועל כרגיל".
ואם בתחבורה ציבורית עסקינן, Moovit ו-Pango מודיעות הבוקר על פתרון לשיבושי ה-GPS שמקשים על שימוש באפליקציות האלו. "על מנת לאפשר לנוסעי התחבורה הציבורית לתקף באמצעי התחבורה מבוססי המקום במקרה של שיבושים, בוצעו שינויים במערכת שיאפשרו כעת לנוסעים לתקף ולנסוע כבשגרה. ברכבת תתקיים בחירה ידנית של תחנות העלייה והירידה ואילו באוטובוסים יבחרו הנוסעים ידנית אזור נסיעה ומרחק נסיעה", נמסר. החברות עדכנו כי הפתרונות "יעלו בהדרגה" באפליקציות בימים הקרובים בעדכוני גרסה.
חברת נתיבי איילון עדכנו על חסימה הרמטית של כביש החוף (כביש 2) הלילה ממחלף רבין עד למחלף פולג לכיוון צפון "בשל עבודות להנפת גשרי שילוט". החסימה תתבצע משעה 23:00 ועד השעה 05:00. כמו כן, ייחסמו לתנועה הכניסות לכביש החוף (כביש 2) לכיוון צפון דרך מחלף שמריהו מזרח והתנועה לכיוון צפון מכביש החוף (כביש 2) וכביש איילון (כביש 20) תוסט לכיוון מזרח ולכביש 531. עוד נמסר כי לא תתאפשר כניסה לכביש 2 לכיוון צפון מכיכר געש וצומת יקום, ובמהלך העבודות לא תפעל תחבורה ציבורית בקטע שבין מחלף רבין למחלף פולג.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית מוביט
אפליקציית מוביט
פתרון לשיבושי ה-GPS. אפליקציית Moovit
(צילום: shutterstock)
החסימה הזו מתבצעת במסגרת העבודות על הפרויקט "נתיבים מהירים" של משרד התחבורה, הכולל סלילת נתיבי תחבורה ציבורית ושיתופית לאורך נתיבי איילון וכביש החוף. "מטרת הפרויקט היא לאפשר הגעה מהירה בתחבורה ציבורית ושיתופית למוקדי התעסוקה במטרופולין תל אביב", נמסר, "לדרכים חלופיות, מומלץ להשתמש ב-waze ולעקוב אחר השינויים במוקדי מפעילי התחבורה הציבורית או במוקד כל קו 8787*".
ברכבת ישראל עדכנו גם כן הבוקר על שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור הרצליה, בית יהושע ונתניה ביום חמישי, 30 במאי, החל מהשעה 23:00 (בקירוב) ועד היום שאחרי "בשל עבודות לתחזוקת המסילה". בשל העבודות, תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנות הרצליה ונתניה, ולא תתאפשר נסיעה רציפה בין חיפה ות"א (קו החוף); נמסר כי "רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים ללא עלות".
רכבות בקו מודיעין/נתב"ג-נהריה (כולל רכבות הלילה שבין יום חמישי לשישי) – יופעלו במתכונת מפוצלת: בין תחנות נהריה ונתניה, ובין תחנות הרצליה ונתב"ג/מודיעין. רכבות בקו באר שבע מרכז-נהריה- יופעלו גם כן במתכונת מפוצלת: בין תחנות ב"ש מרכז והרצליה ובין תחנות נהריה ונתניה. רכבות בקו אשקלון-בנימינה יופעלו בין תחנות אשקלון והרצליה בלבד ולא יעצרו בתחנות בית יהושע, נתניה ספיר, נתניה, חדרה מערב, קיסריה פרדס חנה ובנימינה.
רכבות בקו בית שמש- נתניה יופעלו בין תחנות בית שמש והרצליה בלבד ולא יעצרו בתחנות בית יהושע ונתניה. לא תתאפשר נסיעה רציפה בין תחנות תל אביב לחיפה, אך לנוסעים כאמור תתאפשר נסיעה ברכבת משולבת עם היסעים. תחנות בית יהושע ונתניה ספיר ייסגרו זמנית לשירות בימים אלה. "תנועת הרכבות תחזור לסדרה במוצאי השבת, 1 ביוני, עם חידוש השירות.