שכן מספר על הרצח בנוף הגליל: "אנחנו גרים כאן ואף פעם לא שמענו על דבר כזה"
(צילום: אביהו שפירא)

אישה בת 50 נעצרה בחשד לרצח אמה הקשישה, תושבת נוף הגליל בשנות ה-90 לחייה. במשטרה מסרו בצהריים (יום שני) כי הדיווח על מות האם התקבל כבר אתמול, וכי נמסר אז שגופתה נמצאה בדירתה בעיר. השוטרים שהוזעקו למקום עיכבו את הבת לחקירה, ובסיומה היא כאמור נעצרה.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בשדרות
זירת הרצח בשדרות
הבת מכחישה: "היא רוצה להתייחד ולהתאבל על מות אמה"
(צילום: דוברות המשטרה)
הבת החשודה דיווחה אתמול אחר הצהריים למוקד מד"א שהיא חוששת שאימה נפטרה. צוות מד"א שהגיע לדירה קבע את מותה ושוטרים גבו מהבת עדות ראשונה. בעדות נמצאו סתירות והגרסה נשמעה מבולבלת - ולכן הוחלט לעצור אותה אתמול. במשטרה מציינים כי החקירה עדיין בראשיתה. בית המשפט בנצרת האריך היום את מעצרה של החשודה עד ליום חמישי.
עורך הדין אסף דוק, שמייצג את הבת החשודה, מסר: "מרשתי, בת מסורה ואוהבת, מצאה עצמה חשודה במעשה אותו הכחישה מכל וכל ואף מסרה את הסכמתה לנתיחת גופת אמה כדי לשלול את מעורבותה במיוחס לה. מלבד העובדה שמעצרה הוארך אך בארבעה ימים בלבד, תוך איסור פרסום שמה, בית המשפט הנכבד נתן ליבו לנסיבות המיוחדות האופפות את המקרה ואין ספק בליבנו כי החשד החמור יופרך במהרה והיא תוכל להתייחד ולהתאבל על מות אמה ולאחר מכן לשוב לשגרת חייה".
עו"ד אסף דוקעו"ד אסף דוק
בלילה שבין שישי לשבת נמצאה גופתה של צעירה בת 18 בדירה בבאר שבע, וגם במקרה הזה ישנו חשד לרצח: המשטרה עצרה שלשום את בן זוגה של הצעירה, רוני שומוב, שהיה זה שהזמין את כוחות החירום לדירה. הוא ריצה בעבר מאסר על עבירות אלימות נגד בת זוג קודמת וגם בת הזוג שנמצאה ללא רוח חיים התלוננה לפני כמה חודשים כי חנק אותה ברחוב.
בני משפחתה של הצעירה סיפרו כי ניסו ללא הצלחה להפריד בינה לבין בן הזוג. גם שכנים בבניין בבאר שבע סיפרו כי שמעו את בן הזוג מכה את הצעירה, ואחת מהם טענה כי מדובר היה ב"רצח ידוע מראש". שומוב מכחיש שרצח את בת זוגו, ובדיון בבית המשפט במוצאי שבת שבו הוארך מעצרו הוא אף פרץ בבכי. במשטרה אמרו כי יש בידיהם חומר ראיות שמסבך את החשוד, וככל הנראה אחת מאותן ראיות היא תיעוד שמראה אותו בזירה לפני שמד"א הוזעק לשם על ידיו.