גל דורון, מהנדס אווירונאוטיקה ששירת מעל 180 יום במילואים מאז ה-7 באוקטובר, נעצר בהפגנה בקיסריה במוצאי השבת האחרונה עם שני מפגינים נוספים על-ידי שוטרי תחנת משטרת חדרה. הוא נשלח למעצר בית, ורק בדיון ביום שני הסכים שופט המחוזי אינאס סלאמה לבקשתו לקצר את מעצר הבית, כדי שיוכל לחזור לעזה.
לאחר שניתן האישור, החטיבה דחתה בשבילו את השיירה, והבוקר (רביעי) יצא רס"ל גל ממעצר הבית הישר לרצועה. חבריו בתנועת "אחים לנשק" מסרו כי "נאחל לו שיישן יותר טוב בשק"ש בעזה מאשר בלילה לבן בתחנה ועוד אחד בקישון".
מעצרו של גל דורון

1 צפייה בגלריה
גל דורון מהנדס אווירונאוטיקה ששרת מעל 180 יום במילואים
גל דורון מהנדס אווירונאוטיקה ששרת מעל 180 יום במילואים
גל דורון. חבריו חיכו לו בשיירה לכיוון עזה
תת אלוף במיל' עופר דורון, אביו של המהנדס שנעצר במחאה בקיסריה ושוחרר, סיפר כי "בני נעצר במוצ"ש יחד עם עוד שני פעילים שמחו בקיסריה. הוא בילה לילה במעצר ואז שוחרר למעצר בית. הבוקר כשהסביר בדיון לשופט את הנסיבות הוא שב לשירות מילואים עם חבריו הלוחמים בעזה. "הוא הסביר לשופט מתי הוא אמור להיכנס להמשך שירות המילואים הפעיל בעזה - והחברים שלו המתינו לו עם השיירה דרומה לרצועה עד שיצא הבוקר מזכרון יעקב".
"הוא ואני לא נירתע", הוסיף האב. "נמשיך להפגין ולמחות במסגרת החוק כמובן ולא נאפשר למשטרה להפסיק לאפשר לנו למחות. בני יצא הבוקר גאה להמשך שירות המילואים הפעיל בעזה עם חבריו ברצועה. הוא קיבל הרבה חיזוקים ואנחנו נמשיך במחאה בקריאה להחלפת השלטון בהקדם ושחרורם של 120 החטופים שעדיין מוחזקים בשבי החמאס".