1 צפייה בגלריה
שרה נתניהו
שרה נתניהו
שרה נתניהו
(צילום: מוטי קמחי)
בית משפט השלום בתל אביב הרשיע בצהריים (רביעי) את בועז דרורי (56) מגבעתיים, שהודה במסגרת הסדר טיעון בעבירה של הטרדה מינית, לאחר שפרסם בטוויטר תוכן מבזה לגבי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. השופט ירון גת גזר על דרורי חודשיים מאסר על תנאי וכן הורה לו לשלם פיצוי בסך 800 שקל לנתניהו, תוך שהוא מתחשב במצבו האישי והכלכלי.
השופט ציין בהחלטתו כי "בכל הנוגע לרכיב הפיצוי, הרי שמחד גיסא, לנוכח הפגיעה בנפגעת העבירה יש מקום לקבוע פיצוי, אך מאידך גיסא יש להתחשב כי הדברים לא נשמעו ישירות מול נפגעת העבירה. בהקשר זה, מדובר בנסיבות שאינן ברף הגבוה בעבירות מסוג זה, וכן יש להתחשב במצבו האישי והכלכלי של הנאשם".
דרורי הודה והורשע בכך שבמרץ 2019 פרסם בחשבון הטוויטר שלו, שאחריו עקבו כאלף גולשים, ציוץ מבזה נגד אשת ראש הממשלה. הפרקליטות טענה בשלב הטיעונים לעונש כי "אין להקל ראש במעשים המיוחסים לנאשם. הנאשם בחר בפלטפורמה על מנת להפנות למתלוננת ביטוי מבזה ומשפיל ביחס למיניותה. הפרסום האמור פורסם ברבים. במציאות של ימינו מתאפיינת נגישות לפלטפורמות ואל לנו כחברה להסכים לביטויים פוגעניים בפלטפורמות אלו".
סנגורו של דרורי אמר שהוא מצטער שהדברים נכתבו באופן שנכתבו וכי החליט שלא לנהל את התיק כדי "לא לעשות ממנו קרקס תקשורתי" וגם מתוך הבנה של חומרת הדברים. הסדר הטיעון כלל רק הסכמה לעניין עונש המאסר על תנאי, כתב האישום לא תוקן ודבר ההסדר הובא לידיעתה של נתניהו. התיק נוהל על ידי עו"ד אור ארבר ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.