"אחז בשערות ראשה של אשתו וגרר אותה בכוח": לשכת התביעות במחוז הצפוני של המשטרה הגישה אתמול (רביעי) כתב אישום נגד תושב הצפון (33), בגין תקיפת אשתו באלימות, לעיתים מול ילדיהם, והשלטת אווירה של טרור בביתם.
על פי האישום, הגבר נהג להסתובב בבית חמוש בסכין, לתקוף את אשתו ולאיים "לעשות לה צלקת בפנים". פקד מאור מזרחי שהגיש את כתב האישום, אמר כי האישה "חששה מבעלה והעבירה לנו את התלונה דרך עורך דינה שחשף את מה שקורה בבית". מעדות האישה עולה כי זמן קצר לאחר שהתחתנו לפני ארבע שנים התלוננה על אלימות, אך במקביל בעלה התלונן נגדה ויחד הם החליטו לחזור בהם ולמשוך את התלונות ההדדיות. שנתיים מאוחר יותר היא ילדה תאומים.
1 צפייה בגלריה
הסכין בכיסו של הבעל
הסכין בכיסו של הבעל
הנאשם מתועד עם סכין בכיס מכנסיו
לפני כשנה, כשהיו ביחד בבית, שאלה האישה מדוע הוא מבזבז את שכרו על רכישת סמים ולא על הילדים שלהם, שהיו אז בני שנה. לטענתה, הוא התעצבן עליה, חטף מידה את הטלפון הנייד שלה והטיח אותו ברצפה עד שנשבר. כשאיימה להזעיק משטרה השליך עליה הנאשם מאפרה, וכשברחה לחדר השינה רדף אחריה ונאבק בה.
במאבק נפלה מראת חדר השינה והתנפצה, הבעל הדף את דלת החדר ודחף את אשתו על הרצפה. "הנאשם אחז בשערות ראשה וגרר אותה בכוח כשהיא נחתכת משברי המראה", תיאר פקד מזרחי. "היא הצליחה לקום על רגליה, והוא אחז בה בכוח והוציא אותה מהבית".
מקרה נוסף קרה לפני כחודשיים, כך סיפרה. כשביקשה ממנו להשגיח על אחד מילדיהם בזמן שנכנסה לשירותים, שתה הפעוט מהמים של הבאנג של בעלה ונחנק. הוא הקיא חלק מהמים והתאושש, והיא פנתה לבעלה ואמרה לו להרחיק את הבאנגים מהילדים. על פי דבריה הוא הגיב בזעם, סטר לה פעמיים בחוזקה וכשניסה לחטוף ממנה את הנייד היא נמלטה אל חדר הארונות.