נער בן 15 מהכפר דבוריה שבגליל התחתון נפצע באורח בינוני בלילה (בין שישי לשבת) מפליטת כדור, ככל הנראה כתוצאה ממשחק בנשק על ידי כמה נערים. שני נערים נעצרו ויובאו במוצאי השבת לדיון בהארכת מעצרם.
מהמשטרה נמסר כי במהלך הלילה התקבלה הודעה על נער שפונה במצב בינוני לבית החולים כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גופו התחתון. "מרגע קבלת הדיווח שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום, איתרו את זירת האירוע, אספו ממצאים ופתחו בחקירה", נמסר.
1 צפייה בגלריה
הרוגים מירי תועה
הרוגים מירי תועה
קורבנות הירי התועה בחברה הערבית בשנה האחרונה
104 בני אדם נרצחו בחברה הערבית מתחילת השנה, בהם שישה אזרחים תמימים שנהרגו מפגיעת כדורים תועים שנורו במהלך סכסוכים שאינם קשורים אליהם. בין הקורבנות הללו גם ילד בן 9 - יוסף אלחלבי, תושב מחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים.
רק בסוף השבוע שעבר נהרג עאסם סלטי (28) מפגיעת כדור תועה שנורה במהלך קטטה בין שתי משפחות בעילוט שבגליל התחתון. ביישוב זעמו על המקרה, וסיפרו כי סלטי לא היה קשור לכל פעילות עבריינית - ורק לאחרונה התחתן ועבר לנצרת. בשבת שעברה, כשהגיע יחד עם אשתו לבקר בבית משפחתו, פגע בו הכדור שהרג אותו.
חמישה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות במותו של סלטי, ומהמשטרה נמסר כי היא פועלת למנוע את הסלמת הסכסוך בין המשפחות. ל-ynet נודע כי הקטטה התפתחה בשעות הלילה והייתה מלווה בירי שהרעיש את הכפר.