אדם שזהותו אינה ידועה ריסס הבוקר (ראשון) צבע שחור על שלט על תמונות החטופים הישראלים המוחזקים על-ידי מחבלי חמאס ברצועת עזה, שבו מופיעות גם תמונות של נשים שנחטפו. המשטרה הודיעה כי "קיבלה דיווח על חשוד שמשחית תמונות של נשים שנחטפו". לדבריה, "שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירה והחלו בסריקות לאיתור החשוד".
תיעוד: אדם ריסס תמונות נשים על שלט לזכר החטופים

1 צפייה בגלריה
אדם בבני ברק ריסס בספריי שחור על תמונות חטופים ונעדרים
אדם בבני ברק ריסס בספריי שחור על תמונות חטופים ונעדרים
תמונות הנשים רוססו בצבע שחור, המשטרה סורקת אחר החשוד
הכותרת
המלחמה על ביטחון היהודים בעולם
26:33
השלט לזכר החטופים נתלה על קיר חיצוני של בית כנסת ברחוב חזון איש בבני ברק, ועליו פורסמו, כאמור, תמונות של חטופים רבים, בהם תינוקות, גברים ונשים, לצד הכיתוב "אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה" ו"כולנו מתפללים לחזרתם במהרה". תושבי העיר סיפרו כי האדם שריסס ספריי שחור על תמונות הנשים "קיצוני ולא מייצג אף אחד מהתושבים".
מעיריית בני ברק נמסר בתגובה: "לפני שעה קלה תועד תמהוני המחבל בשלט שהוצב על בית כנסת בכניסה לעיר וכולל את תמונות החטופים והחטופות ותפילה טהורה לשלומם ולשחרורם. הנ"ל ריסס על כמה מהתמונות באופן תמוה וחריג. עיריית בני ברק הנחתה את צוותי השיטור העירוני להביא למעצרו של האיש באופן מיידי בסיוע מצלמות התנועה והבקרה באזור, ופנתה למשטרה לעשות הכל לאיתור החשוד. מעשים מטורפים מעין אלו אין מקומם בבני ברק ואין מקומם בין יהודים. תהיה אפס סובלנות למעשים מעין אלו".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום