אביה של ילדה בת 10, שנמצאה בחודש שעבר מתה בפרברי לונדון, יחזור הערב (יום ד') לבריטניה יחד עם זוגתו ואחיו. השלושה, בריטים-פקיסטנים, נמלטו לפקיסטן ב-9 באוגוסט - יום לפני שהאב דיווח למשטרה הבריטית כי בתו מתה בביתה בעיירה ווקינג. בזמן שהמשטרה הגיעה לבית וגילתה את גופתה של שרה שריף, שלושת הנמלטים כבר הסתתרו במרכז פקיסטן.
במשטרה פקיסטן אמרו כי אורפאן שריף (41), זוגתו ביינאיש באטול (29) ואחיו פייסל (28) נעצרו והועלו על מטוס לבריטניה. עורך דינו של אורפאן טען מנגד ששלושת המבוקשים לא נעצרו, וחזרו לבריטניה "מרצונם". בגרדיאן דווח כי הם עלו על הטיסה אחרי מגעים עם המשטרה והרשויות בבריטניה – שרצו לחקור את קרובי המשפחה של שרה על נסיבות מותה.
2 צפייה בגלריה
בריטניה שרה שריף נמצאה מתה קרובי משפחתה ברחו ל פקיסטן
בריטניה שרה שריף נמצאה מתה קרובי משפחתה ברחו ל פקיסטן
שרה שריף. נתיחת הגופה קבעה כי היא סבלה מחבלות
(צילום: AFP PHOTO / Surrey Police )
שריף ובאטול, אמה החורגת של שרה, פרסמו החודש סרטון שהופץ לתקשורת ובו אמרה באטול שהזוג "מוכן לשתף פעולה עם הרשויות בבריטניה ולהיאבק בתיק בבית המשפט". היא סיפרה כי "כל בני המשפחה שלנו ירדו למחתרת", ונתונים למצוד של המשטרה. "כולם חוששים לשלומם".
בסרטון השניים כמעט שלא התייחסו למותה של שרה בת ה-10, ולפי באטול הילדה מתה כתוצאה מ"תאונה". בנתיחת גופתה של שרה נקבע שהיא סבלה מחבלות מרובות, ולאורך תקופה ממושכת.
2 צפייה בגלריה
בריטניה שרה שריף נמצאה מתה קרובי משפחתה ברחו ל פקיסטן
בריטניה שרה שריף נמצאה מתה קרובי משפחתה ברחו ל פקיסטן
שלושת המבוקשים: האב אורפאן (משמאל), זוגתו ואחיו
(צילום: AFP PHOTO / Surrey Police")
שלושת המבוקשים נחתו בחודש שעבר באיסלמבד עם חמשת אחיה של שרה, בני שנה עד 13. השבוע, במהלך המצוד בפקיסטן, התגלו הילדים בבית אביו של אורפאן והועברו לשירותי הרווחה. במהלך המצוד שניהלו הרשויות, בניסיון להגביר את הלחץ על שלושת המבוקשים, עצרה משטרת פקיסטן 10 קרובי משפחה של אורפאן שריף - כולל אחותו ואחיו – ולקחה אותם לחקירה.
אולגה שריף, אמה הביולוגית של שרה, אמרה שהיא בקושי הצליחה לזהות את גופת ביתה בחודש שעבר. אולגה, אישה ממוצא פולני, נפרדה מאורפאן ב-2015. שרה ואחיה הגדול חיו איתה עד 2019, אך באותה שנה פסק בית משפט לענייני משפחה שהם צריכים לגור עם האב. בחודש אפריל האחרון הפסיקה שרה את לימודיה בבית הספר והחלה ללמוד בבית. מי שלימדה אותה הייתה אמה החורגת.