שלוש אחיות תושבות העיר טמרה שהתגוררו באותה שכונה, בנות למשפחת חג'אזי, מתו בתוך שמונה ימים אחרי שנדבקו בקורונה ואושפזו בבית החולים רמב"ם בחיפה.
2 צפייה בגלריה
שלוש אחיות נפטרו מקורונה
שלוש אחיות נפטרו מקורונה
סובחיה, נג'לאא ואלמאזה חג'אזי. לא ידעו אחת על השנייה
האחות הראשונה, אלמאזה (71), הלכה לעולמה ב-21 באוגוסט. היא לא התחסנה נגד קורונה בעקבות אלרגיה ואחרי המלצות מצד רופאים שלא תעשה זאת. היא הייתה אם לארבעה בנים וסבתא ל-12 נכדים. שתי אחיותיה, שהיו מאושפזות אחרי שנדבקו בקורונה, לא ידעו על מותה.
שלושה ימים לאחר מכן, ב-24 באוגוסט, מתה האחות נג'לאא, גם היא בת 71. היא התחסנה פעמיים, והייתה אם לשמונה וסבתא ל-21 נכדים. סובחיה, אחותה שהייתה מאושפזת באותו בית חולים לא ידעה על מותה.
כעבור חמישה ימים, ב-29 באוגוסט, הלכה לעולמה גם סובחיה שהייתה אם לשישה בנים וסבתא ל-11 נכדים.
2 צפייה בגלריה
אבראהים חג'אזי, סבתו ושתי אחיותיה נפטרו מהנגיף
אבראהים חג'אזי, סבתו ושתי אחיותיה נפטרו מהנגיף
איבראהים חג'אזי. "לא הצלחנו להיפרד"
איבראהים חג'אזי, נכדה של נג'לאא, סיפר כי "האווירה כואבת. חיכינו שיחזרו לבתיהן, אבל לצערנו הן מתו. לא כולנו הצלחנו להיפרד מהן. אפילו לא פתחנו סוכת אבלים וקיבלנו תנחומים בטלפון".
חג'אזי סיפר כי הנכדים הקטנים שאלו על הסבתות, וחיכו לרגע שיוכלו לשחק איתן שוב. "הם נדהמו כשנודע להם על מותן. הייתה לנו אווירה מיוחדת במשפחה, אבל הן אפילו לא נפרדו אחת מהשנייה. אני קורא לצאת להתחסן, אחרת המגפה תתפשט עוד יותר. זו הזדמנות להגן על כולם מפני המחלה. אנחנו מתפללים שכולם יחלימו ויחזרו למשפחותיהם. המשפחות שמאבדות את יקיריהן חשות את הכאב הכי עמוק".