שעה קלה לאחר שבמשטרה עדכנו על חשד לרצח בעפולה, חשד לרצח גם בראשון לציון: גופת גבר ירוי כבן 40 נמצאה סמוך לבית עלמין בעיר, המשטרה פתחה בחקירה - והרקע ככל הנראה פלילי.
זהותו של הקורבן ידועה למשטרה, אולם לפי שעה ממתינים לזיהוי וודאי באמצעים פורנזיים. ההערכה כי הרצח הוא על רקע סכסוך בין ארגוני פשיעה.
הזירה בראשון לציון, ליד בית העלמין
(צילום: עידו ארז, מאיר תורג'מן, משטרת ישראל)

1 צפייה בגלריה
גבר כבן 40 נמצא ללא רוח חיים בראשון לציון בכניסה לבית העלמין
גבר כבן 40 נמצא ללא רוח חיים בראשון לציון בכניסה לבית העלמין
החוקרים ליד הרכב שבו התגלתה הגופה
(צילום: מאיר תורג'מן )
לצד איסוף הממצאים בזירה, המשטרה מחפשת ברכב ובין הקברים של בית העלמין בתקווה למצוא את הנשק או כל פריט שיסייע בפענוח. מלבד זאת, נבדק מודיעינית למי היה אינטרס לחסל אותו.
לפי שעה לא ברור כמה ימים עמד הרכב בחניון בית העלמין. נהג שנוהג לחנות את רכבו סמוך לחניון, סיפר שראה את הרכב חונה שם כמה ימים - בקצה החניון, צמוד לחומה שמפרידה בין החניון לקברים של בית העלמין.
מפקד המחוז ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב במקום והטיל את החקירה על חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז, שהגיעו לזירה והחלו בסריקות.
כוחות גדולים של חוקרים ובלשים מיהרו לזירה, אנשי המחלקה לזיהוי פלילי החלו באיסוף עדויות ומפקד מחוז המרכז אבי ביטון קיים הערכת מצב ליד הרכב שבו התגלתה הגופה. במשטרה בודקים כמה זמן הייתה הגופה ברכב, לפני שהתגלתה.
ממד"א נמסר כי בשעה 11:37 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בחניון בית העלמין בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הגבר, כבן 40.
מוקדם יותר היום, כאמור, פרסמה המשטרה על חשד לרצח אישה בת 48 מעפולה, אם לארבעה ילדים. היא אותרה אתמול ללא רוח חיים בביתו של בן זוגה. הוא נעצר עם אחיו בחשד למעורבות ברצח.