"על כל אחד שאנחנו מצילים יש עוד מאה או אלף שמתו"

משלחות הסיוע הישראליות לנפגעי רעידת האדמה בטורקיה, זו הרשמית וגם הפרטיות, היו במוקד תשומת הלב בישראל. רז גולדפרב, ממובילי משלחת הסיוע "מגן" תיאר בריאיון לדוריה למפל ואודי סגל את החילוץ של עיישה, שתועד על ידי צלם ynet ו"ידיעות אחרונות" זיו קורן. האזינו לגולדפרב מתאר את רגעי החילוץ, הקשיים ומראות הזוועה מטורקיה.

"אחי מתחת להריסות, למה לא שולחים עזרה?"

סיפורם של נשיא הקהילה היהודית באנטקיה ורעייתו, שאול ופורטונה ג'נודי, עלה לתודעה בעקבות הריאיון של שגרירת ישראל בטורקיה אצל שרון כידון וישי שנרב. למחרת עלו לשידור אחיו ובן דודו של נשיא הקהילה - שקראו להציל אותו לפני שיהיה מאוחר מדי. אתמול חולצו גופותיהם של בני הזוג ג'נודי. האזינו לקריאה הנרגשת של השניים לחלץ את קרובי משפחתם מההריסות.

"פחדתי שהבן שלי יהפוך למחבל, שטפו לו את המוח"

ס', אב לתלמיד במזרח ירושלים, סיפר בריאיון לשרון כידון וישי שנרב, על תוכנית הלימודים בבתי הספר של הוואקף. האב מספר על שטיפת מוח שעושים לתלמידים מגיל צעיר, והחשש שבסופו של דבר הילדים ייגמרו כמחבלים. האזינו לריאיון האמיץ של האבא.

"המפגינים עם דגל אש"ף - שתולים של הצד השני"

ח"כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי התראיין לדוריה למפל ואודי סגל וטען שהמפגינים שמניפים דגלי אש"ף במחאות נגד המהפכה המשפטית הם בכלל פעילים ביביסטים. כהנא טען בריאיון שאהרן ברק "ביצע מחטף משפטי לפני 30 שנה" והסביר איך לדעתו יש לפתור את הפלונטר. האזינו לריאיון המלא.

עסקי הקנאביס של פנינה והמהפכה המשפטית

אשת העסקים, וחברת הכנסת לשעבר, פנינה רוזנבלום עלתה לשיחה עם דודו ארז ויואב רבינוביץ כדי להספיד את פאקו רבאן. מהר מאוד הם דיברו על ההיכרות שלה עם סאלבדור דאלי, עסקי הקנאביס שלה בארה"ב ואיך צריך לעשות שינויים במערכת המשפט. שיחה שחייבים להאזין לה.

למה ישראל עוצמת עיניים מול רעידות אדמה?

פודקאסט אחד לסופש: המומחים לא מפסיקים להזהיר מפני רעידת אדמה קטלנית שתפגע קשות בישראל. למרות זאת, השרים לא מתכנסים וגופים שאמורים לטפל בבעיה נסגרו. עד כמה המצב חמור? ואיך אפשר לנסות להציל אותו?