תיעוד מעצר החשוד
(צילום: דוברות המשטרה)

תשעה ימים לאחר ששוהה בלתי חוקי נעצר בנתניה כשברשותו סכין, הודיעה המשטרה כי הוא ביצע פיגוע דקירה - אך לא הצליח לגרום לנפגעים. בתום החקירה יוגש נגדו השבוע כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.
בשבוע שעבר פתחו שוטרים בסריקות מבצעיות, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר גבר חשוד המתהלך במדרחוב בנתניה כשברשותו סכין, סמוך לכיכר העצמאות, שעל פי החשד אף דקר אזרחים. שוטרים שרכבו על אופנועים הגיעו תוך פרק זמן קצר למקום ועצרו את החשוד - מוחמד ג'יוסי מכפר ליד טול כרם שביהודה ושומרון - כשברשותו סכין מתקפלת. אולם, במקום לא אותרו נפגעים.
2 צפייה בגלריה
  סיכול הפיגוע
  סיכול הפיגוע
תקיפת האישה באמצעות סכין בנתניה
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
המחבל עם הסכין
המחבל עם הסכין
המחבל עם הסכין
(צילום: דוברות המשטרה)
מהחקירה עלה כי המחבל דקר אישה בכתפה לעיני ילדיה ולעיני עוברים ושבים, אולם למרבה המזל נקרעה שכבת המעיל בלבד והיא לא נפצעה. האישה המשיכה בדרכה ועזבה את המקום.
המשטרה ניהלה חקירה מואצת וסמויה, שבמסגרתה שללה חשד להימצאות שותפים לעבירה ולביצוע פיגועים נוספים, ומעצרו הוארך בבית המשפט. הבוקר יובא החשוד לדיון בבקשה להאריך את מעצרו פעם נוספת בבית המשפט הצבאי.
המשטרה מסרה כי מדובר "בפעילות מקצועית ונחושה של שוטרים, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית והמוכנות המבצעית, שבתגובה מהירה הצליחו להשתלט ולעצור את החשוד החמוש בסכין בתום מרדף, ובכך לסכל פיגוע חמור יותר ופגיעה באזרחים חפים מפשע".