אלפים ליוו למנוחות היום (ג') את סרן (במיל') ארנון משה אברהם בנבנסטי וספי ז"ל, קצין מילואים בחטיבת גבעתי, שנפל בקרבות ברצועת עזה. ארנון נקבר בבית העלמין הצבאי בראש פינה, שם קבורים גם סבו סא"ל יואב וספי ז"ל, שנפל במלחמת יום הכיפורים, ודודו ארנון וספי ז"ל, שנפל במלחמת לבנון הראשונה ועל שמו הוא נקרא.
הלווייתו של ארנון בנבנסטי וספי ז"ל
(צילום: אביהו שפירא)

2 צפייה בגלריה
הלוויתו של ארנון משה אברהם בנבנסטי וספי
הלוויתו של ארנון משה אברהם בנבנסטי וספי
הלוויתו של ארנון בנבנסטי וספי ז"ל
(צילום: אביהו שפירא)
2 צפייה בגלריה
סרן (במיל') ארנון משה אברהם בנבניסטי וספי שנפל ברצועת עזה
סרן (במיל') ארנון משה אברהם בנבניסטי וספי שנפל ברצועת עזה
ארנון ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)
"ארנון, אתה לא לבד כאן, יש לך משפחה", קרא הדוד יוסי מזרחי. "ארנון נלקח לפני שהקים משפחה, משק וחוות סוסים עם ענבל אהובתו. לא הצלחנו לשמור עליו, כדרכו רץ קדימה. חדור מטרה ושליחות, בטוח בצדקת הדרך. רץ להגן על תושבי נחל עוז והמשיך עם סיירת גבעתי. 'סבתא, אל תדאגי', הוא אמר לשרה'לה".
ארנון תכנן להציע נישואין לבת זוגו ענבל בתום המלחמה. "לפני שלושה ימים שאלתי אותו על ענבל, והוא ענה לי 'גם ל-240 החטופים קשה, ולכל ההרוגים. כשזה ייגמר אני אוציא טבעת'", סיפר אחד מחבריו שלחמו איתו במלחמה. "עברנו מסלול ביחד, הבחור המשוגע הזה הגן עלינו כדי שנחזור הביתה. אז מה אם אין לו נתונים לקרבי? הוא התגייס לגבעתי. אז מה עם אין לו נתונים לקצונה? הוא הזיז הרים ולמד מתמטיקה. תראו לי עוד אדם שמעיר אנשים להשלים בגרויות כדי לצאת לקצינים".
"אף פעם לא היית אדם של מילים, אבל אני כן. כל הסיבה שאני קרבי זה בגלל. הסיוט הכי גדול היה שאשכול אותך, רציתי למות לפניך כדי שאני לא אסבול", ספד אחיו יוסף. אחותו חיה הוסיפה: "סליחה אם פגעתי בך, שלא הייתי שם מספיק. היית אח טוב, היינו יחד כל החיים – שיחקנו, נהנינו, רבנו, ותמיד אהבתי ודאגתי לך בטירוף. תתחנן לפני בורא עולם שהסיוט הזה יסתיים, העם הזה עבר מספיק. נגמרה לנו הסבלנות, אנחנו צריכים גאולה".