ג'והר ונסים אבו ג'אבר
חשד לרצח: נסים אבו ג'אבר, בן 25 מכפר קאסם, נורה למוות הערב (יום ה') בעיר מגוריו. צוותים רפואיים שהוזעקו למקום קבעו את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה והרקע הוא ככל הנראה פלילי. אחיו של אבו ג'אבר, ג'והר, נרצח ביריות לפני כשנה וחצי במאפייה בעיר.
במשפחת אבו ג'אבר נרשמו בשנים האחרונות כמה מקרי רצח, לפי החשד על-רקע סכסוך דמים עם משפחה אחרת. בספטמבר 2019 נורה למוות ריבאל אבו ג'אבר, בן 26, בכניסה לכפר קאסם. שבועיים קודם לכן נורה למוות בפתח ביתו בכפר קאסם ג'יהאד אבו ג'אבר, גם הוא בן 26. הוא היה בדרכו למאפייה בעיר, שבה עבד כמחלק לחם לחנויות. כמה שבועות קודם לרצח הגיעו שוטרים לשכונה שבה התגורר, לאחר שהתקבל דיווח על מציאת מטען ברכבו.

ירי מטווח אפס: רצח דודו של אבו ג'אבר תועד

בדצמבר 2018 נרצח בן דודו של הנרצח מהיום, ראמי אבו ג'אבר בן ה-25, בפיצוץ מטען במשאית בכביש 5. ביולי 2019 נרצח דודו של נסים, אחמד סאלם אבו ג'אבר, בירי מטווח אפס בכניסה למפעל באזור התעשייה בכפר קאסם.
אתמול נרצח ביריות בקר נאטור, בן 44 מקלנסווה. אלמונים ירו בו קרוב ל-20 כדורים באמצע כביש ראשי בעיר מגוריו. הוא יצא מרכבו וניסה להימלט, אולם היורים המשיכו לירות בו. נאטור נפצע באורח קשה, פונה לבית חולים, ובהמשך נקבע מותו.
בוועד ראשי הרשויות הערביות מסרו בתגובה לרצח בכפר קאסם: "הכאוס ממשיך להשתולל ברחובות שלנו. חייבים לעצור את זה, אסור לנו להמשיך לשתוק. אנחנו קוראים לממשלת ישראל לפעול מיד ולהעביר מסר ברור שהאלימות הזאת לא יכולה להימשך והדם לא יכול להמשיך להישפך. דמנו לא יהיה הפקר".