צעירה בת 25 נהרגה בצהריים (יום ה') בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 398, סמוך למחסום מזמוריה שבגוש עציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה במקום. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו לזירה ונסיבות התאונה נבדקות. בעקבות התאונה מורגשים באזור עומסי תנועה.
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 398
תאונת דרכים בכביש 398
זירת התאונה בכביש 398
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 398
תאונת דרכים בכביש 398
זירת התאונה בכביש 398
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 15:14 במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים. הצעירה שנלכדה ברכבה חולצה על ידי צוותי כיבוי שהוזעקו למקום ללא סימני חיים, וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותה. ברכב השני נסעו שני פלסטינים כבני 40 שנפצעו באורח קל ופונו על ידי הסהר האדום לשטחי הרשות הפלסטינית.
רשף לילי בן לולו, סגן מפקד המשמרת מתחנה אזורית יהודה, אמר כי "עם ההגעה למקום זיהינו תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים עם קינמטיקה קשה, ובאחד מכלי הרכב לכודה במושב הנהג. התחלנו בפעולות חילוץ מורכבות לחילוץ הלכודה, וזאת באמצעות כלים הידראוליים יעודיים".
חובש מד"א יוסף מרציאנו סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את שני הרכבים שהיו עם פגיעות פח קשות. בתוך הרכב הישראלי נלכדה בת 25 שסבלה מחבלה רב-מערכתית קשה ולאחר שחולצה בסיוע לוחמי האש, התחלנו בביצוע פועולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. שני נוסעי הרכב הפלסטיני שנפצעו באורח קל פונו על ידי הסהר האדום לשטחי הרשות".
פורסם לראשונה: 16:39, 28.09.23