זירת הרצח ברחובות
(צילום: נדב אבס, דוברות המשטרה, דוברות מד"א)

עמוד הפייסבוק של החשוד ברצח אשתו ברחובות, שמאושפז במצב קשה בבית החולים קפלן בעיר, מתאר לכאורה אידיליה משפחתית. רק בחודשיים האחרונים, הוא פרסם תמונות עם הילדים בימית 2000, בטבריה, בסופרלנד, בהופעה ובקיבוץ. בפוסט שהעלה לפני כמה שנים כתב החשוד לאשתו שאותרה הלילה (בין שני לשלישי) ללא רוח חיים: "את הדבר שעושה אותי הכי מאושר בעולם הזה. בשבילך אני קם כל בוקר עם חיוך".
אותו גבר, שף במקצועו בשנות ה-40 לחייו, כעת חשוד כי רצח את אשתו ואז העלה באש את ביתם הפרטי ברחובות. גם בתם בת הארבע של בני הזוג, שלהם ארבעה ילדים, נפגעה באורח קל משאיפת עשן, וכך גם אביו של החשוד, בן 63, שמתגורר בסמוך.
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחובות
זירת האירוע ברחובות
זירת הרצח ברחובות
(צילום: נדב אבס)
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחובות
זירת האירוע ברחובות
(צילום: נדב אבס)
האירוע דווח תחילה לשירותי הכבאות בעקבות השריפה שפרצה בבית בסביבות השעה 04:00, לפנות בוקר אתמול (שלישי). הכבאים מצאו את האישה שוכבת במיטה הזוגית בחדר השינה וזיהו סימני חבלה בצווארה. החדר הוצת בזמן שהיא שכבה על המיטה. לצידה נמצא בעלה שסבל מדקירות ומשאיפת עשן.
בת הארבע נמצאה עומדת בוכה מחוץ לחדר ההורים. הסב חילץ את הילדה וכן את התינוק של הזוג מהבית. הוא פונה לבית החולים קפלן בעיר יחד עם הילדה בת הארבע. הוא טופל ושוחרר כעבור כמה שעות.
גורם משירותי הכבאות שהיה בבית אמר כי "ההצתה הייתה ממוקדת בחדר השינה של ההורים שהיה נעול, המזרן שהייתה עליו האישה הוצת. כשהגענו לדירה הסבא הצליח לפרוץ את החדר ונתקלנו בבעל במצב אנוש". לדבריו, "זו טרגדיה קשה לראות רצח של אמא לארבעה ילדים בראש השנה".
גופתה של האישה הועברה למכון לרפואה משפטית לקבוע את סיבת המוות, והאם היא נרצחה לפני שהאש הוצתה או מתה משאיפת עשן. במשטרה מעריכים כי הבעל ניסה להתאבד, אולם בודקים אפשרות שהוא נדקר בעימות עם אשתו או עם אביו שפרץ לחדר.
3 צפייה בגלריה
הפוסט שפרסם החשוד
הפוסט שפרסם החשוד
הפוסט שפרסם החשוד ברצח אשתו
לפני הצהריים עדכנה המשטרה כי על גופת האישה גילו חוקרי זיהוי פלילי סימני דקירה. הבעל, נמסר, חשוד במעורבות ברצח, וגורם במשטרה הבהיר כי בכוונת החוקרים לחקור אותו בהקדם האפשרי. "ברגע שהוא יתעורר – אזיקים לידיים ולרגליים בזמן שהוא במיטה", אמר הגורם בשיחה עם ynet.
בני הזוג, שהיו נשואים במשך תשע שנים, לא היו מוכרים לשירותי הרווחה ובמשטרה הדגישו כי לא היו אירועים או תלונות קודמות שדווחו להם. "אין רקע שיכול היה לנבא את האירוע הטרגי הזה. החקירה נכון לעכשיו מתקדמת בלהבין מה הטריגר, מה הביא לאותה התפרצות באירוע שהסתיים בצורה כל כך קשה", אמרו שם.
מצבו של החשוד הוגדר בבוקר אנוש, אך בצהריים נמסר כי מצבו מוגדר קשה. מעצרו הוארך אמש עד יום ראשון בבית משפט השלום בראשון לציון, ללא נוכחותו. בבית החולים קפלן מאושפזת גם הילדה בת הארבע, שסובלת משאיפת עשן. תחילה הוגדר מצבה בינוני, ובהמשך נמסר כי הוא מוגדר קל וכי היא מאושפזת בטיפול נמרץ ילדים ב"מצב טוב", ללא כוויות משמעותיות וללא צורך בתמיכה נשימתית.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.
פורסם לראשונה: 22:07, 27.09.22