היחידה המרכזית במחוז מרכז וחוקרי תחנת טירה עצרו הלילה (בין חמישי לשישי) גבר בן 44 מטייבה בחשד שניסה לחטוף נערה מטירה. מדובר בגבר שהינו מפוקח מין על-ידי יחידת צור של שב"ס, ובעברו הרשעות רבות בגין עבירות מין.
לפי החשד, בזמן שהנערה בת ה-13 התהלכה ברחוב ביום שלישי האחרון, עצר לידה החשוד, תפס אותה - וניסה להכניס אותה בכוח לרכבו. היא הצליחה להשתחרר ממנו ללא פגע, וכשהגיעה לביתה סיפרה לאביה - שמיהר להגיש תלונה בתחנת טירה.
החקירה המשותפת שניהלו חוקרי תחנת טירה, בשיתוף חוקרי ימ"ר מרכז, הביאה לזיהוי החשוד ולמעצרו הלילה באזור קו התפר. בתום חקירתו בימ"ר מרכז הוא נכלא, ובית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרו בשבוע ימים.
כאמור, החשוד מפוקח על-ידי שב"ס, וחלק מההגבלות עליו הן איסור העלאת נשים בטרמפים. באירוע המדובר הוא הפר לכאורה באופן בוטה את הנדרש בחוק, וקיים חשש כבד למה שעלול היה לקרות לנערה אם היה מצליח לחטוף אותה לרכבו.
עורך דינו של החשוד אמר מנגד כי הוא מכחיש את כל המיוחס לו. "היחידה החוקרת לא ניסתה לזמנו באמצעות טלפון, ומשום מה היה צריך צו מבית המשפט", אמר. "היה חיפוש בבית ולא נתפס שום דבר. נתפס טלפון הנייד של החשוד ונתפס רכב. אם החשוד הכניס את הילדה פנימה, אמורים להיות סימני DNA. התיק מחייב פיקוח הדוק של בית המשפט".