מוחמד טברי, אסיר משוחרר בן 44 מלוד, נעצר בחדרה בחשד שעקב אחרי קצינת מודיעין לשעבר בשב"ס, התנגש במכוון ברכבה ותקף אותה. הקצינה לשעבר נפצעה ונזקקה לטיפול רפואי.
התקרית החריגה התרחשה ביום רביעי, סמוך לביתה של הקצינה לשעבר. על פי החשד, בעת שהיא נסעה ברכבה הוא עקב אחריה עם רכבו, ובשלב מסוים חסם את דרכה ואף פגע עם רכבו ברכבה. הקצינה לשעבר יצאה מהרכב והתעמתה איתו, ובמהלך העימות היא נפצעה ופונתה לבית החולים.
בעקבות תלונה שהוגשה במשטרת חדרה נפתחה חקירה, וטברי אותר ונעצר אתמול (חמישי) בחשד לפגיעה בפרטיות - בילוש או הטרדה, חבלה במזיד ברכב, איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש. בחקירתו הודה טברי שהתנגש ברכבה אך טען שזה היה בטעות, וכי לאחר מכן הגיע לביתה כדי להחליף פרטים.
הקצינה לשעבר כבר הגישה בעבר תלונות נגד טברי על כך שהוא מטריד, עוקב, מאיים ומגיע לביתה, מצפצץ וצועק. היום הובא טברי לבית משפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצרו. בהחלטה קבע בית המשפט כי קיים חשד סביר שהוא ביצע את המיוחס לו. "לחובת החשוד עבר פלילי למכביר ושחרורו עלול לסכן את הציבור. מחומר החקירה עולה כי אין מדובר אך באירוע נקודתי, שהוא חמור כשלעצמו, אלה במסכת מתמשכת של מעשים המסכנים את המתלוננת ומשפחתה", נכתב בהחלטה. בית משפט הורה על הארכת מעצרו של טברי בארבעה ימים.