שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום (ראשון) עם בני משפחות של חטופים ונעדרים. בפגישה שנערכה בקריה בתל אביב, שיתף גלנט את בני המשפחות בפעולות הנעשות במסגרת המאמץ להשבת החטופים ולאיתור הנעדרים. על פי דובר צה"ל ברצועת עזה מוחזקים 240 חטופים.
במפגש, שבו לקחו חלק גם ראש אכ"א האלוף יניב עשור, גל הירש הממונה על נושא החטופים והנעדרים ויועץ שר הביטחון לנושא אלוף-משנה (במיל') ליאור לוטן, אמר שר הביטחון: "אנחנו מרכזים מאמצים מבצעיים, מודיעיניים ומדיניים במאמץ להשבת החטופים".
שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם בני משפחות החטופים והנעדרים בקריה בתל אביב
(צילום: שחר יורמן)

גלנט הוסיף: "חמאס סופג מכות קשות בשדה הקרב, וינסה להכאיב לנו בלוחמה פסיכולוגית במקומות הכי רגישים וכואבים. חמאס הוא ארגון רצחני, חסר אנושיות, הוא לא רוצה להטיב את מצב האזרחים בעזה. הלחץ הצבאי עליו משרת גם את המאמצים להחזרת החטופים".
הוא אמר לבני המשפחות שלא תהיה הפוגה באש ללא השבת חטופים. "זה המסר הברור שאני מעביר לקהילה הבינלאומית", הוא אמר. "אנחנו בוחנים כל כיוון שיקדם את השבת החטופים. כל מערכת הביטחון רואה בנושא כבעל חשיבות עליונה, ובאופן אישי - אין רגע בדיונים הביטחוניים ובקבלת ההחלטות שאני לא חושב עליכם ועל יקירכם".
1 צפייה בגלריה
שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם בני משפחות החטופים והנעדרים בקריה בתל אביב
שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם בני משפחות החטופים והנעדרים בקריה בתל אביב
"החמאס סופג מכות קשות בשדה הקרב"
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
לפני שבוע כבר נפגש גלנט עם נציגי המשפחות. השר גלנט אמר אז בפגישה: "היה לי חשוב להיפגש איתכם ולהקשיב לכם. השבת החטופים ואיתור הנעדרים היא משימה בעלת חשיבות עליונה. יש לי שתי מטרות: להחזיר את החטופים ולנצח במלחמה. כל היתר - פחות חשוב כרגע". השר הוסיף כי "הצבנו לטובת הנושא את מיטב האנשים שלנו מכלל זרועות הביטחון. כולכם ראיתם מי זה החמאס, אין לנו דבר חשוב יותר מאשר להחזיר את החטופים ולמגר את חמאס".