נושא משרה הפועל במנהלת אח"י (איסוף חללים ייעודי) של המשטרה השתתף והוביל "תהלוכת כבוד" שנערכה לכבוד אסיר משוחרר במאה שערים, במרכז ירושלים. האסיר המשוחרר, שנחשב ליעד מודיעיני מרכזי בכל הנוגע להפרות הסדר במגזר החרדי, התקבל בחגיגיות רבה עם שחרורו מהכלא.
תיעוד מ"תהלוכת הכבוד" במאה שערים

בתיעוד מהתהלוכה נצפה רכב המצויד במערכות הגברה ותאורה שבו עושה שימוש הגורם בימי שגרה לצורך חגיגות הכנסת ספרי תורה, אלא שהפעם הרכב כאמור שימש להובלת התהלוכה בלתי חוקית שבמסגרתה חגגו פלגים קיצוניים משכונת מאה שערים את שחרורו ממאסר של תושב המקום.
האסיר המשוחרר ישראל רוטמן נחשב כאמור ליעד מודיעיני בכל הנוגע להפרות סדר המתבצעות בשכונות החרדיות בבירה. הוא ריצה שמונה חודשי מאסר מאחר שהורשע בעבירות של התפרעות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, לאחר שבחודש ינואר 2024 לקח חלק יחד עם בני אדם נוספים במחאה בלתי חוקית שהתקיימה מחוץ לחנות סלולר ברחוב בר אילן, שלטענת המוחים לא החזיקה בכשרות מתאימה. בתיק אחר הורשע בהפרת הוראה חוקית והשתתפות בהפרת סדר שהתרחשה בכיכר השבת.
המשטרה מסרה: "מדובר במתנדב שבעיסוקו הפרטי מלווה עם רכבו תהלוכות הכנסת ספר תורה. יודגש כי מצופה ממתנדב במשטרה לשמור על כללי התנהגות ושמירה על החוק, ומשכך, המקרה ייבחן ויטופל על ידי הגורמים המקצועיים".