זירת תאונה בדרך בן צבי בדרום ת"א, הבוקר
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

רוכב אופנוע בשנות ה-40 לחייו נהרג היום (שבת) מפגיעת אוטובוס בדרך בן צבי שבדרום תל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לזירה ופינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא במצב קשה וסובל מחבלה רב-מערכתית. לקראת שעות הערב הודיעה המשטרה כי הרוכב, תושב חולון, מת מפצעיו. מדובר ברוכב ה-76 שנהרג מתחילת השנה.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בדרך בן צבי
זירת התאונה בדרך בן צבי
זירת התאונה בדרך בן צבי בדרום ת"א, הבוקר
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בדרך בן צבי
זירת התאונה בדרך בן צבי
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל במרחב דן של מד"א בשעה 16:50. הפרמדיק תומר גוסמן סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו אוטובוס וסמוך אליו, על הכביש, אופנוע מעוך וגבר מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול מציל חיים ופינינו אותו תוך כדי פעולות הנשמה לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב". במשטרה מסרו כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה, ובוחני התנועה אספו ממצאים מהזירה.
שעות ספורות קודם לכן, ב-11:07, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על אופנוע עם שני רוכבים שהתנגש בעמוד בדרך בן צבי פינת רחוב תל גיבורים בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים וולפסון גבר בן 32 במצב קשה עם חבלת ראש וגבר כבן 30 במצב קל עם חבלה בגפיים.
חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א יוסף כורדי ויוסף נהון סיפרו: "הפצוע שסבל מחבלת ראש מדממת קשה שכב על המדרכה סמוך לעמוד והפצוע השני שסבל מחבלות בגפיים התהלך בזירה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן חמצן. הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".
במהלך הלילה נהרג רוכב אופניים מפגיעת רכב בכביש 34 באזור מושב יושביה, הסמוך לנתיבות. המשטרה עיכבה את נהג הרכב הפוגע, ומחקירה ראשונית עלה כי רוכב האופניים רכב בנתיב הנסיעה הימני של הכביש, שבו לא מותקנת תאורה, ללא מחזירי אור או אמצעי תאורה אחרים על האופניים.