זירת הרצח בבאר שבע
(צילום: רועי עידן)

צעירה כבת 18 נמצאה הלילה (בין שישי לשבת) ללא רוח חיים בדירתה ברחוב הכנסת בבאר שבע. בן זוגה, תושב העיר בן 25, נחקר תחילה במשטרה ובהמשך הוחלט לעצור אותו בחשד שרצח אותה. גופת הצעירה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.
בן הזוג נעצר חרף העובדה שלפי מד"א לא אותרו סימני אלימות על הגופה, אולם בעבר הוא כבר הורשע בעבירות אלימות נגד בת זוג קודמת - והשתחרר ממאסר רק לפני כחודש. לנוכח עברו החליטו השוטרים לעצור אותו. לפני שחרורו של האיש הרשויות הודיעו לצעירה על כך, אך היא אמרה שהיא לא חשה מאוימת.
3 צפייה בגלריה
הזירה בבאר שבע
הזירה בבאר שבע
זירת הרצח בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
3 צפייה בגלריה
הזירה בבאר שבע
הזירה בבאר שבע
"הוא קרע אותה מכות. הכתובת הייתה על הקיר. כולם ידעו"
(צילום: הרצל יוסף)
צוות מד"א שהוזעק לזירה, בסביבות חצות, ביצע בצעירה פעולות החייאה ממושכות - אך נאלץ לקבוע את מותה. הכוחות מצאו בדירה חבילות ריקות של כדורים פסיכיאטריים, וכאמור לא היו על הגופה, לפי אנשי הצוות הרפואי, סימני אלימות.
את הדיווח על המקרה קיבל מד"א מגבר שהיה בדירה יחד איתה, ואחת השכנות סיפרה ל-ynet כי מדובר בבן הזוג שנעצר. "לא הכרתי אותה או אותו, לא שמענו שום דבר. הוא זה שהזעיק את האמבולנס", סיפרה השכנה. "בשבוע שעבר הוא רב עם אימא שלו, והיא אמרה שיזעיקו משטרה". היא ציינה כי שוטרים גבו ממנה ומדיירים נוספים עדות.
שכנה נוספת אמרה כי בערב יום שישי היה בין השניים ויכוח: "אבל אחר כך הלכתי לישון ולא שמעתי. אם הייתי שומעת משהו הייתי נכנסת. הוא אמר שהוא בא ומצא אותה ככה. שהוא הלך וחזר. אני לא הבנתי בהתחלה מה קרה. פתאום עלו אנשים עם נעליים לבנות. לא הבנתי שהיא מתה. היא הייתה סובלת מחרדות ואני הייתי אומרת לה תשאירי את הדלת פתוחה אני פה. איזה יפה היא הייתה אתמול, אתמול הבילוש דפקו לי בדלת".
3 צפייה בגלריה
הזירה בבאר שבע
הזירה בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
השכנה הוסיפה: "הוא היה מפוצץ אותה במכות. הוא הרביץ גם לאימא שלו לפני שבועיים. ילדה בת 18 הלכה קפוט. אני מנעתי ממנו מלפוצץ אותה מכות לפני שבועיים. אמרתי לחוקר שהיא צעקה. שמעתי את הראש שלה בתוך הקיר כמה פעמים. אמרתי לו תפסיק להרביץ לה. והוא אמר מה את מתערבת. ואמרתי שאתערב כמה שאני רוצה. אחרי יומיים היא הלכה להתאשפז אז לא שמעתי אותו נוגע בה שוב. אחר כך היא שוחררה וחזרה לפני יומיים". שכנה נוספת סיפרה "בחמישי האחרון הוא פוצץ אותה שוב. הבת שלי הגדולה בטראומה. אני לא מבינה איך האימא יכולה לייפף את המצב. היא ידעה שהבן שלה כזה. היא הייתה יכולה להציל אותה".
שכנה אחרת אמרה: "זה פשוט בזבוז. האימא שלו יכלה למנוע את זה. שמעתי אותה צועקת ויצאתי עליו. היא הלכה מפה אחר כך. אבל חזרה לפני יומיים. בחמישי הוא שוב קרע אותה מכות. הכתובת הייתה על הקיר. כולם ידעו. אלוהים, רצתי אחרי המתווך ואמרתי לו זה רצח ידוע מראש. אני מרגישה חרא עם זה".
קרובת משפחה של המנוחה סיפרה כי "היא הייתה ילדה טובה. שקטה ויפה. הם היו גרים בנתניה אבל בגלל הבעיות ביניהם בעל הבית, קרוב משפחה שלה, ביטל את השכירות". אימו של החשוד טענה כי הוא שוחרר ממאסר אמנם - אך לא פגע בבת הזוג. "הוא משתמש (בסמים - א"ק) אבל לא אלים".