הסרטון שפרסם ארגון הטרור

ארגון הטרור "חטיבת עיאש", המזוהה עם חמאס, ביצע היום (שלישי) שיגור של רקטה מאולתרת באזור ג'נין, שכשל. כוחות צהל איתרו את שרידי הרקטה והמשגר המאולתרים, וחבלנים נמצאים בנקודה לבחינת הימצאות חומר נפץ. מדובר צה"ל נמסר כי הממצאים יועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. במקביל, כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר חשודים.
שרידי הרקטה המפוצצת נמצאו על המשגר, שאותר בשטח פלסטיני, סמוך לאיזור התעשייה שחק בשומרון. "חטיבת עיאש" אמרו בהצהרה שפרסמו לאחר השיגור הכושל כי הוא בוצע "בתגובה לפשעי האויב נגד עמנו, ובנקמת דם השהידים שלנו, שהוא הדלק של הג'יהאד שלנו, ובהמשך לתהליך ההכנה והפיתוח המתמשך".
1 צפייה בגלריה
משגר רקטות במחנה הפליטים ג'נין
משגר רקטות במחנה הפליטים ג'נין
משגר הרקטות במחנה הפליטים ג'נין
חרף כישלון השיגור, בארגון הטרור טענו: "לוחמינו הצליחו להפציץ את ההתנחלות שקד, ממערב לג'נין, באמצעות טיל קסאם". עוד מסרו "למרות תנאי הביטחון המורכבים, חוסר היכולות והאילוצים הביטחוניים הגדולים, אנו בחטיבת עיאש נמשיך בדרכנו להפוך את חייהם לגיהנום".
ניסיון השיגור מצטרף לשורה של ניסיונות שיגור רקטות נוספים מאזור ג'נין, שכשלו גם הם. הרקטה האחרונה ששוגרה, בסוף חודש יולי, נפלה בשטח פלסטיני. קודם לכן פרסמה חטיבת "עייאש" תיעוד של שיגור רקטה כזו, וטענה כי כיוונה לעבר מושב רם און "בתגובה לפשעים של האויב".