מכון הקוסמטיקה לשעבר התגלה כמעבדת סמים: בעיר נצרת הופתעו לגלות כי חלון הראווה של אחד מבתי העסק מסתיר מאחוריו מעבדת גידול משגשגת. המפעיל נעצר בחשד לגידול והפצת סם, ובחקירתו התגלה שהותיר את הלוגו של המכון כדי להסוות את מה שמתחולל בפנים.
צפו: מעבדת סמים ב"מכון"
(צילום: דוברות המשטרה מרחב העמקים )

רס"מ מתן עזרן, ראש צוות בילוש במרחב העמקים, סיפר ל-ynet כי לפני כמה ימים התקבל מידע על מעבדת סמים גדולה באחת השכונות בנצרת. "הצבנו צוות בלשים באזור, ובמשך כמה ימים הוא אסף ראיות על מה שקורה שם. מדובר בחנות שפועלת בקומת הקרקע של בניין מגורים גדול וסמוך לבית ספר. המקום שימש בעבר כמכון קוסמטיקה פעיל בעיר. מי ששכר את המקום השאיר את הלוגו על חלון הראווה כך שכל אחד הבין שמדובר במכון יופי", אמר.
על המקום פשטו אתמול בלשי משטרת נצרת בסיוע לוחמי מג"ב וכלבן מיחידת הכלבנים של המחוז הצפוני. "עצרנו חשוד שמתגורר בסמוך למעבדת הסמים. הוא נעצר בדירתו ולא במעבדת הסמים שהייתה ריקה מבני אדם. זיהינו עשרות מאווררים, גופי תאורה, ציוד תרמי, מזגנים, חומרי דישון, שולחנות, ציוד גידול מתקדם ואוהלי ניקוז מים ונתפסו מאות שתילי קנאביס", הוסיף רס"מ עזרן. "אם היינו מתעכבים ביומיים אז השתילים היו כבר נקטפים ונמכרים".
1 צפייה בגלריה
מעבדת סמים במכון קוסמטיקה בנצרת
מעבדת סמים במכון קוסמטיקה בנצרת
השתילים שנתפסו, וחלון הראווה שהסתיר
(צילום: דוברות המשטרה מרחב העמקים )
"מכון הקוסמטיקה שפעל שם בעבר עזב והחשוד בחר בכוונה להסוות את המקום והשאיר את הלוגו של המכון כדי שכולם יחשוב שמדובר במכון קוסמטיקה", הוסיף רס"מ עזרן.
עו"ד ויסאם לידאווי, שמייצג את החשוד, מסר בתגובה: "הוא מכחיש את כל החשדות. מדובר באזרח נורמטיבי ואין לו זיקה למקום וגם לא למה שנתפס, המעבדה לא שייכת לו והמקום לא בבעלותו, מדובר בבניין רב קומות, מאוכלס בעשרות משפחות ולא ברור למה הוחלט לעצור רק אותו".