השתולל על הכביש, נמלט מהשוטרים - ודרס למוות את סגן אלוף ישראל באופניים: גיא תימור, רוכב אופניים מקצועי בן 21, נהרג ליד צומת נהורה שבחבל לכיש, לאחר שנהג בן 20 שברח מהמשטרה פגע בו. בתיעוד מזירת התאונה נראה הנהג חוצה באור אדום ופונה בחדות - לפני הפגיעה הקטלנית בתימור, חבר נבחרת ישראל ברכיבת אופני מסלול וכביש.
תיעוד מזעזע: חוצה באדום ופונה בחדות, לפני הפגיעה ברוכב

2 צפייה בגלריה
 גיא תימור
 גיא תימור
גיא תימור
(צילום: נמרוד הנגבי ורותם פבר)
במשטרה אמרו כי הוזעקו הבוקר (חמישי) סמוך לשעה 8:00 למושב רווחה, בעקבות דיווח על רכב שנוהג בפראות ומסכן את הציבור. לפי המשטרה, ניידות שאיתרו את הרכב כרזו לו לעצור בצד הדרך, אך הנהג - בן 20 מקריית מוצקין - לא נשמע להוראות והחל להימלט תוך שהוא יוצא לכביש ראשי, 352 - שם פגע ברוכב.
הנהג המשיך לנסות ולברוח, עד שנעצר על-ידי השוטרים. במשטרה ציינו כי הנהג שפגע והרג את הרוכב חשוד בסיכון חיי אדם בכביש ובנהיגה תחת השפעת אלכוהול. בנוסף התברר מהחקירה כי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, ובמרץ האחרון אף נעצר לאחר שנתפס נוהג והוגש נגדו כתב אישום, וכן הוא נפסל מלהוציא רישיון נהיגה ע"י בית המשפט.
2 צפייה בגלריה
הרכב של החשוד
הרכב של החשוד
הרכב של החשוד
חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הרוכב, שאותר ללא סימני חיים. חובש רפואת חירום במד"א, אביעד אשר בנחמו, סיפר: "רוכב האופניים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב-מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
אחד מחבריו של ההרוג, שגר בנגב ורוכב איתו מעת לעת, צפה בסרטון הפגיעה וסיפר: "זו לא תאונה. מדובר פה ברצח על הכביש. הנהג פשוט דרס אותו כאילו הוא כלום, והמשיך לנסוע כאילו דבר לא קרה. זה בן אדם שצריך לשבת בכלא עד יומו האחרון. גם נהג שיכור, גם ללא רישיון, גם נמלט מהמשטרה, חצה באור אדום ודרס למוות את גיא. אם זה לא רצח, אז מה נשאר לנו?".