ראש עיר גדולה בגוש דן זומן על ידי משטרת מחוז תל אביב לחקירה בחשד שביצע מעשה מגונה. שמו של ראש העיר, שנחקר באזהרה הערב (חמישי), אסור לפי שעה בפרסום. בתום חקירתו, ולאחר שנגבו עדויות נוספות, הוא שוחרר בערבות עצמית.
החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה נגדו לאחרונה על ידי פעילה ציבורית מוכרת בעיר שנפגשה איתו בספטמבר שעבר, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שהיו אמורות להתקיים באוקטובר.
1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
ארכיון. גרסת החשוד תעומת עם התלונה
(צילום: shutterstock)
שני הצדדים מסכימים על כך שבסיום המפגש היה חיבוק ביניהם, אלא שכאן הגרסאות מתפצלות. המתלוננת טוענת לחיבוק בעל אופי מיני שקדמו לו רמיזות מיניות. היא אף טוענת שלמחרת התכתבה איתו בעניין.
מנגד, מקורבי ראש העיר טוענים שבפגישה – שהתקיימה במקום ציבורי - הוא סירב לבקשתה להצטרף לקמפיין שלו ולקבל עבודה בבוא היום בעירייה. לדבריהם, בסיום המפגש ליד הרכב היה חיבוק תמים ללא שום כוונה מעבר.
לאחר סיום חקירתו במשטרה מנתחים את גרסתו מול עדות המתלוננת. מקורב לראש העיר אמר בשיחה עם ynet כי הוא "מעריך שהתלונה לא תחזיק מים". מהמשטרה נמסר כי "במסגרת תלונה שהוגשה במשטרה, מפלג ההונאה במחוז ת"א חקר היום באזהרה נבחר ציבור, בחשד לביצוע מעשה מגונה לכאורה. במהלך החקירה החשוד מסר את גרסתו ונגבו עדויות נוספות. בתום החקירה שוחרר החשוד בתנאי ערובה".