המלחמה של צה"ל בחמאס ברצועת עזה מתקרבת להפוגה, אבל בצפון האש נמשכת ללא הפסקה: תחנת הרדיו הסורית "שאם אף-אם" דיווחה בצהריים (רביעי) על שמיעת פיצוצים בבירה בדמשק. עוד נמסר בדיווח כי "ההגנה האווירית מנסה להתמודד עם התקיפה".
תיעוד תקיפה באזור דמשק

לפי מקור במשרד ההגנה הסורי, "סביב השעה 15:10 (שעון מקומי) ישראל תקפה באמצעות שני טילים כמה נקודות באזור דמשק. כוחות ההגנה האווירית הגיבו לתוקפנות והפילו את אחד הטילים".
המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה שפועל מלונדון, דיווח הבוקר כי נשמעו הדי פיצוצים בדמשק כתוצאה מתקיפות אוויריות של ישראל. לפי הדיווח, התקיפות כוונו לאתרים ומחסנים של המיליציות האיראניות באזור שבין מעדמיה לאל-קלמון בדמשק. עוד דווח כי יש מידע על הרוגים וכי באזור נמצאים הרבה מוצבים צבאיים ומחסני נשק ששייכים לחיזבאללה.
הכותרת
בין הבוץ העזתי להפוגה: לאן מתקדם התמרון הקרקעי בעזה?
23:33
4 צפייה בגלריה
התקפה בדמשק
התקפה בדמשק
סמוך לזירת התקיפה בדמשק
תיעוד מתקיפת כוחות צה"ל מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון
(צילום: דובר צה"ל)

4 צפייה בגלריה
הפגזות צה"ל בכפר כילא
הפגזות צה"ל בכפר כילא
הפגזות צה"ל בכפר כילא בלבנון
(צילום: AP Photo/Hussein Malla)
במקביל נמשכים חילופי האש של צה"ל מול חיזבאללה בגבול לבנון. משעות הבוקר נשמעו אזעקות בראש הנקרה, נטועה וזרעית. חיזבאללה לקח אחריות על ירי של כמה טילים לעבר ישראל, בכל המקרים לא דווח על נפגעים. ארגון הטרור השיעי הודיע על ההרוג ה-79 מקרב לוחמי מתחילת העימות הנוכחי עם ישראל.
צה"ל תקף בתגובה כמה מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון. דובר צה"ל מסר כי "מטוסי קרב של חיל אוויר תקפו תשתיות טרור ואתר צבאי שבו פעלו מחבלי חיזבאללה". כתב אל-מנאר בלבנון דיווח על תקיפות ישראליות בארטילריה.
על הירי משטח לבנון, אמרו בצה"ל: "זוהו מספר שיגורים שחצו מלבנון לעבר מרחבים שונים בצפון הארץ ונפלו בשטח פתוח. אין נפגעים, כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי. בנוסף, טנק של צה"ל תקף עמדה צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון".