כמו אלפי צעירים אחרים גם יניב סרודי מהיישוב שני ליבנה שבדרום הר-חברון עבד כאחראי הלוגיסטיקה בהפקת מסיבת הטבע ברעים שהסתיימה במרחץ דמים. במהלך מסע הרצח של המחבלים יניב הצליח להגיע למכוניתו שהייתה בחניון הסמוך - אך במקום להימלט לבדו מהר ככל האפשר הוא בחר להעלות לרכב שמונה צעירים שלא הכיר ורק אז לברוח בדהרה.
במהלך הנסיעה הוא נורה מספר פעמים אולם המשיך לנסוע עד שהביא את החבורה למקום מבטחים. הוא לא שרד את הפציעה.
1 צפייה בגלריה
יניב סרודי
יניב סרודי
יניב סרודי
רון שושני, אחת הצעירות שיניב הציל, סיפרה :"אחרי שעה שאנחנו מתחבאים בשיחים ושומעים ירי בלתי פוסק שמענו פתאום קללות בערבית וצעקות 'תרימו ידיים'. התחלנו לרוץ ולברוח, באו מחבלים גם מהצד השני וכמו נס מאלוהים יניב הופיע עם האוטו מול הפנים שלנו. היינו תשעה אנשים ברכב. יניב נסע בטירוף. לאורך כל הנסיעה לא הפסיקו לירות עלינו. הכביש היה עמוס בגופות ורכבים שהיו זרוקים בצדי הדרך".
לדבריה, "אחרי ארבע היתקלויות עם חוליות מחבלים ולמרות שנורה מספר כדורים ביד וברגל הוא הצליח להביא אותנו לבסיס רעים. בדיעבד גילינו שגם הבסיס בשליטת מחבלים אבל כמו בהשגחה פרטית שאי אפשר להסביר הוא פשוט נסע בתוך הבסיס כאילו ידע בדיוק לאן ועצר מול בניין של כוח צה"ל. יניב נשאר באוטו שעתיים עד שהגיעו כוחות שלדג לטפל בו. לצערי, הוא לא שרד אבל הוא הציל את כולנו. הוא לא הסכים לוותר על אף אחד מאיתנו ולא עצר גם אחרי שנפגע".
יניב פונה במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע וכעבור מספר שעות מת מפצעיו, בן 26 היה במותו. הוא הותיר אחריו זוג הורים ואחים.