גבר בן 34 נרצח לפנות בוקר (רביעי) בעיר טמרה שבצפון. צוותים רפואיים שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה.
על פי החשד, הרקע למעשה הוא פלילי. במשטרה ציינו כי ככל הנראה מדובר בסכסוך בין עבריינים. באירוע נפצע גם צעיר בן 22 באורח קל, ולפי החשד הוא והנרצח נורו בשעה שישבו בחצר של בית.
האלימות בחברה הערבית ממשיכה להשתולל, ומתחילת השנה נרצחו בה כבר 135 בני אדם. מדובר בנתון שכבר עתה גבוה בהרבה מזה שנרשם בכל השנה שעברה, אז נרצחו במגזר 111 בני אדם, והוא שבר גם את השיא הקודם שנרשם ב-2022, אז נרצחו 128 איש. החשש הוא שאם הקצב הנוכחי יימשך, מספר הנרצחים השנה בחברה הערבית יגיע לשיא דרמטי של יותר מ-200 קורבנות. הנתון המקביל, של מספר הפענוחים המשטרתיים של מקרי הרצח, עומד רק על 14 מקרים מתחילת השנה.
יורים ובורחים: תיעוד מהרצח בכפר כנא

רק מתחילת חודש יולי נרצחו בחברה הערבית 23 בני אדם, ומאז יום חמישי נרצחו שמונה בני אדם. אתמול נקבע בבית החולים פוריה מותו של חוסין עבאס, תושב כפר כנא בן 23 שנורה לפני שלושה ימים. יחד איתו נפגע מהירי ביישוב גם נער, שנפצע באורח קל עד בינוני.
שלשום נרצח באבו סנאן שבגליל המערבי תושב הכפר אמיר אבריק (30), בעת שנסע במשאית. אחד התושבים באבו סנאן סיפר כי "מדובר באדם חף מפשע, מהטובים ביישוב. הוא לא היה מעורב בבעיות ובסכסוכים. הרקע לרצח מוזר". קרוב משפחה של אבריק אמר: "רצחו את הפרח של המשפחה. לצערנו אין מי שיעצור את הפשיעה, וככל הנראה נמשיך לסבול לכל החיים. זאת תופעה חמורה והתוצאות יהיו קשות ביותר".